Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Majda

Majda

10-05-2010 om 14:29

Maastricht

Morgen ben ik voor mijn werk in Maastricht, maar ik heb ook flink wat vrije uurtjes te besteden. Regelmatig hoor ik hier dat het zo leuk winkelen is in Maastricht. Zelf ben ik er nooit geweest, dus heeft iemand voor mij misschien de beste adresjes? Het gaat mij voornamelijk om kleding. (Ik heb in ieder geval een broek nodig.) Maar een fijne kop koffie tussendoor is natuurlijk ook een must.

Alvast veel dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

11-05-2010 om 08:19

Ligt eraan wat je wilt

In het centrum liggen vooral veel grotere ketens,bijenkorf, V&D, Mexx en esprit. We hebben drie filialen van H&M en sinds 2 jaar ook een Zara. Als je graag een boekhandel bezoekt dan moet je zeker eens gaan kijken in selexyz dominikaner. Dat is een mega boekhandel in een kerk. De sfeer die er hangt is geweldig en achterin is een coffecorner waar je even kunt gaan zitten en genieten. Hij heeft trouwens diverse prijzen gewonnen. Voor exclusiefe winkels moet je in het stokstraatkwartier zijn. Ik kom er niet zo vaak omdat het echt bovenbudgettair is.

Veel plezier, ik ga straks ook de stad in

Ayla, nog bedankt voor de tip! (ot)

Die we ooit van je kregen in vak.tijd. Nl. om in Vaals naar de speelgoedwinkel te gaan. Afgelopen week lekker daar ingekocht!

Janitha

Majda

Majda

13-05-2010 om 10:23

Dank ayla

Dank voor je reactie. Wat een leuke stad is Maastricht! Uiteindelijk bleek er toch te weinig tijd voor een shopronde, maar ik kom hier zeker terug.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.