Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P. van Doorn

P. van Doorn

21-07-2010 om 21:50

Maandlenzen te krijgen in frankrijk?

Hallo,

We zijn nu op vakantie in Frankrijk, lekker hoor. Maar ik heb (per ongeluk) de lenzen van Peetjeman weggespoeld... Hardstikke balen, zeker voor hem. Hij heeft nu twee dagen mijn reservelenzen in gehad, maar dat bevalt niet (hebben ook een verschillende sterkte).

is er iemand hier die weet of je bij een winkel (welke??) van die maandlezen oid kunt krijgen, zoals bij het Kruidvat? Dan kan hij tenminste z'n zonnebril op en zeker bij het naar huis rijden over een paar dagen, is dat wel heel nodig (en in mn eentje die hele rit zie ik niet zitten).

Alvast heel erg bedankt,
groeten,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Peetje

bij de Pharmacie kun je lenzen kopen
Lenzen : lentilles
vloeistof: solution
Let wel op of je harde of zachte lenzen hebt en zuurstofdoorlatend of niet.(doux-dur)

succes en goede terugreis!
gr Nora

Peetje

Peetje

22-07-2010 om 09:38

Echt? super!

Hoi Nora,

bedankt voor je snelle reaktie! Dat zou echt super zijn, als ze bij de pharmacie verkrijgbaar zouden zijn. er zitten er wel 3 in de buurt, dus ik ga zo gelijk kijken (man en kinderen zijn vast naar t strand).

groeten,
Peetje

Ik moet je teleurstellen...

wij hadden vorig jaar hetzelfde probleem, een bezoekje aan zowel pharmacie als opticien leerde dat men in Frankrijk geen lenzen verkoopt zoals hier in NL. Wij hebben ervoor gekozen om een setje te laten versturen door familie. Twee dagen later keurig afgeleverd op de camping...

Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.