Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jessica O

Jessica O

02-01-2010 om 14:28

Luxe probleem (wie kan ik helpen met de spullen van mijn zoon van 6)

Ten eerste weet ik niet of ik goed zit, maar goed, we wagen het erop.

Ik zit met een luxe probleem. We hebben 1 zoon van ruim 6, met te veel van vanalles. Dus te veel speelgoed (cars en pokemon vindt hij al niet meer leuk, dus daar staat nog van alles van), zijn kleren worden te klein. Waar laat ik ze?? Ik kan natuurlijk alles aan de buren of vrienden geven met een kind iets kleiner dan onze zoon, maar ik zou het liever geven aan iemand die het nodig is. Maar ja, hoe vindt ik zo iemand?
Ik woon zelf in Twente, misschien dat iemand me kan helpen???

Jessica

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

02-01-2010 om 15:14

Jessica

Vaak zijn blijf-van-mijn-lijf huizen, voedselbanken en noodopvang-organisaties blij met je spullen. Die zijn vast wel via het telefoonboek o.i.d. te traceren.
En misschien is het een idee om hier een e-mail-adres neer te zetten. Ik kan me voorstellen dat er hier op het forum misschien ook wel mensen zijn die graaag gebruik zouden willen maken van jou aanbod maar dat niet op het grote openbare forum aanhangig willen maken. Ze kunnen dan discreet direct contact me jou leggen.

Gratisoptehalen.nl

en vaak heb je dan ook een leuke ontmoeting met de mensen die de spullen komen halen.

Leuk trouwens dat je je spullen wilt verder geven! Laat die energie maar stromen...

Ayanna

Ayanna

02-01-2010 om 15:33

Azc

Ik heb laatst zakken vol met kleertjes en speelgoed naar dichtsbijzijnde asielzoekerscentrum gebracht. Misschien ook een idee???

Katja

Katja

02-01-2010 om 15:47

Mijn zus in enschede..

.. doet van alles voor de voedselbank en is heel blij met jouw spulletjes!
Mail me even voor haar emailadres: katja punt de punt jong apestaartje ssgn punt nl

Groetjes
Katja

Jessica O

Jessica O

03-01-2010 om 19:25

Bedankt

Bedankt voor de tips.
Azc, blijf van me lijf huis ed valt al af, daar heb ik al vaker naartoe gebeld, maar ze wilden het toen niet hebben (dus nu krijgen ze het niet).

Ik zal hier straks ook nog mijn mailadres neerzetten, voor als iemand me wil mailen. Het liefst zou ik iemand hebben die ik steeds de kleding van mijn zoon door kan schuiven, zodat ik niet steeds hoef te zoeken. Als ik het in de buurt moet brengen is dat geen enkel probleem, dus mocht er iemand zijn, mail me!!!

Katja, mocht ik niks verder horen dan mail ik jou, voor het adres van je zus.

Mocht er iemand willen mailen, dan kan dat op mijn hotmail adres.
bengelhond apestaartje hotmail punt com

Jessica

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.