Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Luxaflex draai stang

Op de slaapkamer van zoon is de draaistangetje waarmee je de luxaflex open en dicht draait afgebroken. Bovenaan is het echt afgebroken. dat is echt balen want de luxaflex zelf is op maat gemaakt (en voor een groot raam, koste 7 jaar geleden 400 eoro!!!)

Weg doen is dus geen optie. Weet iemand hier een oplossing voor? Om nu iedere dag op een krukje te gaan staan om de luxaflex open en dicht te draaien heb ik ook weining zin in.

Groetjes Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De klantenservice

voila zou Cas Spijkers zeggen...

http://www.luxaflex.nl/nl/nl/customerservice/customerservice/sb.cn

groetjes van Purk

knevel

knevel

13-03-2011 om 18:37

Of terug naar de winkel die ze geplaatst of ...

gemaakt heeft. Hier was het oogje gebroken, dat aan het uiteinde van de draaistang (beiden plastic) zit. Even langs de winkel gereden en met een nieuw oogje weer naar huis. Thuis de stang weer aan de luxaflex vastgemaakt en alles was weer in orde.

Succes!

Winkel

Mijn ouders hebben een winkel die dit soort producten verkopen (tapijt en gordijnen)
En als dit bij een klant gebeurt dan regelen mijn ouders via de fabrikant een nieuwe, geheel gratis uiteraard, of ze hebben er misschien nog eentje liggen, geven ze ook mee..
Niet meer als normaal natuurlijk. Je gaat natuurlijk niet lopen tobben....; ).
Dus.... Naar de winkel....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Aanvulling

Net ff mijn pa gecheckt, je hebt waarschijnlijk wel de garantietermijn al overschreden, maar dan nog kost het je een paar euro..
Elke luxaflex leverancier kan hem bestellen voor je.
Succes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.