Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roosje Katoen

Roosje Katoen

21-07-2011 om 14:52

Lunchen in utrecht

Ik ben er alweer een paar jaar weg dus niet meer helemaal op de hoogte van de leukste eettentjes. Met mooi weer ga ik naar het Griftpark, maar wie heeft er een goeie tip voor een leuke lunchplek in Utrecht?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

22-07-2011 om 15:40

Burgemeester

Die kende ik nog niet... kan je daar ook gezellig zitten? Of is het meer iets om af te halen?

Fiorucci

Fiorucci

23-07-2011 om 17:22

Roosje

Ja, kun je gewoon lunchen!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

25-07-2011 om 16:12

Zijn alle utrechters op vakantie?

Of heeft er nog iemand een tip?

Fiorucci bedankt voor de jouwe!

Fiorucci

Fiorucci

25-07-2011 om 16:48

Roosje

Graag gedaan, wanneer ga je?

Roosje

De Burgemeester zou mijn 1e tip zijn.
Geweldig leuk.
Voor een nummer 2 moet ik hard denken, dan kom ik vooral op tenten waar ik niet heen zou willen, zoals Broers.

Je krijgt er geen spijt van en je kunt er prima zitten!

Te veel om op te noemen

Ik denk niet dat alle, maar wel veel Utrechters met vakantie zijn, maar je breekt je nek over de eettentjes in het centrum. Ik weet niet waar je van houdt, maar om de 5 meter zit wel een eettent. Ik vind Broers wel leuk, maar iets tever uit het centrum. Op het Domplein kun je lekker eten en erg goed is BIS op de Lijnmarkt. Voor wat eenvoudigers kom ik graag bij King Arthurs op de Oude Gracht.
Succes!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

25-07-2011 om 20:45

Ik hou de Burgemeester in gedachten! Broers en drukke tentjes langs de Oudegracht spreken me wat minder aan. Toen ik nog in Utrecht woonde ging ik wel naar Griftpark, Perron Oost, 't Hart, Moby Dick, Hofman, de Zaak en Louis Hartlooper... maar vaak voor het terras, en ik weet niet of dat er deze week in zit.

Bedankt voor de tips in elk geval!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.