Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

els

els

08-09-2009 om 16:30

Lunchen in enkhuizen e.o.

hoi
Ik wil mijn 65-jarig, niet al te mobiele, tante en oom als verrassing mee uit lunchen nemen ergens in de buurt van Enkhuizen/Hoorn. Weet iemand een leuke lunchgelegenheid waar we zondag heen kunnen, met 2 kinderen (5 en 7), waar ze wat vegetarische gerechten hebben, wat open is op zondag en wat erg sfeervol is?

Groetjes
Els

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

09-09-2009 om 00:11

Standaard tip

Je zult mijn tip misschien verrassend vinden maar ik kan je het stationsrestaurant van Enkhuizen erg aanbevelen. Je hebt daar een overdekt buitenterras waar je op het water uitkijkt.
Oh.. ik zie nu dat ze er vegetarische gerechten moeten hebben. Dát weet ik niet, je zou ze even kunnen bellen: 0228-312675
Plaatje van het terras: http://home.planet.nl/~restaekz/pg000002.htm

Meyke

Meyke

09-09-2009 om 11:26

Van bleiswijk

in Enkhuizen vind ik altijd erg lekker en gezellig.

Inderdaad

Van Bleiswijk hebben wij laatst ook gegeten. Was lekker, zat leuk en ze hebben een kleine kinderspeelhoek met veel duplo.

groetjes van Purk

p.s. volgens mij ook vegetarische gerechten. De Admiraal aan de haven zag er trouwens ook leuk uit.

madelief

madelief

14-09-2009 om 17:20

Compagnieshaven

Wij komen met onze boot vaak in deze haven. Aan de haven zit een lekker restaurant, met een heerlijk vegatarische salade. ( ik kom er echt voor naar toe). De kinderen kunnen buiten in de speeltuin spelen. Binnen is niet zoveel te doen maar bij mooi weer is het daar heerlijk!

gr madelief

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.