Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Luisterboek op mp3 maar welke?

ik heb vorig jaar tijdens de vakantie luisterboeken voormezelf ontdekt. Heerlijk maar, ik had een MP#speler die alleen afspelen en ik moest mijn knopje inhouden om verder te spoelen zeg maar. Wie heeft er een fijne MP3 speler voor luisterboeken die niet al te prijzig is?
Dank je!

Forumbeheer; ik heb toch voor deze rubriek gekozen omdat ik laatst ergens las dat mensen met een luisterboek op MP3 poetsen, dus ik hoop hie rop meer ervaringen dan bij alles digitaal.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jah! cobi

Ik zag 'm bij de meeting, en ik ben helemaal verliefd op die dingen! Hebben we het niet meer over gehad. Tegenwoordig heb ik een iPod omdat ik dan alle muziek in 1x erop kan hebben, ook luxe, maar het gebruikscomfort van de Sansa is echt 10x zo groot. Wat een flutding, die iPod.

Echt alles is handig aan de Sansa. De bediening, het menu, de manier waarop je hem oplaadt. Nu moet ik altijd belachelijk lang in mijn zak friemelen om het iPod wiel te pakken te krijgen, bij de Sansa kan je gewoon schuiven of klikken om een nummer te wijzigen of de volumeregeling te bedienen.

Superding.

Knutselkei

Knutselkei

06-07-2011 om 18:01 Topicstarter

Ha super

Dat was wat ik wilde weten, of je er goed luisterboeken( in gedeeltes) op kunt luisteren.
Dank je!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.