Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Luierbroekjes (nee, geen luiers), waar?

Met deze hitte wil ik dochter (16 mnd) wel eens een jurkje aantrekken zonder rompertje eronder. Nu heb ik een jurkje met een bijpassend luierbroekje, maar ook jurkjes zonder zo'n ding. Ik heb éen los luierbroekje, maar dat komt volgens mij uit Amerika, ik zie ze hier in Nederland eigenlijk nooit. Maar ik heb er ook nooit naar gezocht.

Weet iemand waar ik losse broekjes kan kopen voor onder een jurkje? Dus geen legging oid, maar gewoon een onderbroekje voor over een luier heen. En dan niet online, maar gewoon in de winkel. Mijn vaste leverancier (Hema) heeft ze niet, vziw, maar misschien heb ik niet goed gekeken.

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

12-07-2010 om 10:40

Zeeman?

vroeger heb ik ze wel bij zowel de hema als de Zeeman gekocht. En volgens mij had Terstal ze toen ook. Witte en zachtgele, van badstof.

amk

amk

12-07-2010 om 11:22

Hema

maar dan de gewone onderbroekjes. Alles wat je over een luier doet is een luierbroekje.

Maakt toch niet uit

hier heeft mandarijntje regelmatig alleen een luiertje aan onder een jurkje. Ik heb wel zo'n los broekje, afkomstig van een setje uit AMerika inderdaad, wil je die hebben ?

Kleine maat onderbroekjes kan je overal wel kopen maar die dan zie je de luier aan alle kanten uitsteken.

soepstengel

soepstengel

12-07-2010 om 14:04

Henm

heeft ze ook volgens mij, met die extra ruimte. De onderbroekjes van de Hema met het roze randje en de pijpjes gaan ook goed , zie ik op het KDV ( ja ik bekijk ze goed )

die boxeshortachtige dingen, met die korte pijpjes ! Die draagt mijn oudste dochter als ze een jurkje aan heeft, dan heeft ze geen 'inkijk' die heb ik van h&m.

amk

amk

12-07-2010 om 16:22

Idd die met de pijpjes

maar dan van de hema. Met die roze randjes.

Hadewich

Hadewich

12-07-2010 om 21:08

H&m

Vroeger kocht ik voor mijn kinderen van die broekjes bij H&M, kleine maat onderbroekjes waren dat, met luierpasvorm. Maar dat is al minstens 10 jaar geleden, dus ik weet niet of ze die nog hebben??

Petit bateau

Ooit, toen mijn meisjes nog klein waren, heb ik van die luierbroekjes van petit bateau gekocht. Ze hadden ronde, dichte pijpjes die om de beentjes sloten en er was genoeg ruimte voor een dikke luier. Ik had er twee met kantje aan de achterkant (zwanengat werd dat hier genoemd) en één zonder. Mijn vriendinnen vochten erom, toen ze hier te klein werden. Gewoon wit, 60 graden was. Zijn wel lastig te vinden op internet, bij de betere kinderkledingzaak kun je ze wel vinden.

Dorry

Zeeman

had ze pas in alle kleuren, met kantjes aan de achterkant. Ik heb ze voor Truusje ook, maar 3 is toch wel weinig met dit jurkenweer. Ik heb toen ook een paar gewone gekocht bij de Hema (maat 92), maar die echte luierbroekjes zitten toch beter.

Hans Textiel schijnt ze ook te hebben.

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

13-07-2010 om 09:22

Korte legging?

misdschien kun je hiervoor ook zo'n hele korte legging gebruiken valt mooi over de hele luier heen en staat altijd wel stoer vind ik zelf met een lief jurkje erover...voordeel je hebt ze in alle kleuren voor bijna gartis

liora

liora

13-07-2010 om 09:24

Temet

Hee, ik begrijp wat je zoekt en vind dat echt iets anders dan een onderbroek. Ik heb er voor mijn jongste eentje van Oahkosh, maar niet in NL gekocht. Hij draagt die soms over een rompertje, niet onder een jurkje natuurlijk!

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijgeroog

Tijgeroog

13-07-2010 om 20:16

Temet

Ik snap ook wat je bedoelt, ik heb ook zo'n jurkje-met-bijpassen-broekje uit Amerika, maar... Ik heb er ook een keer een bij de H&M gekocht, 2 jaar terug. Diezelfde zomer heb ik bij de Hema ook een jurkje gekocht waar waar een binnenbroekje in zat, dus eigenlijk een combinatie van een jurkje en rokje (zoals deze: http://tinyurl.com/38zft6j ) Ik had op dezelfde manier zelfs een spijkerrokje, ook met een broekje er aan vast (met vast aan de canadese vriendin die de kleding van haar dochter doorschuift )

Maar verder gebruikte ik ook vaak onderbroekjes die ik over de luier deed. Heel handig, want je kan ze goedkoop in veel kleuren krijgen, dus makkelijk te combineren met de bovenkleding. Die met korte pijpjes zijn inderdaad het fijnst. En dat ze vanaf maat 92 te krijgen zijn is niet erg, want met die luier eronder past dat heel goed.

Maargoed, ik zou eerst eens bij de H&M gaan kijken, ik denk dat je daar de meeste kans maakt op een combi.

Temet

Temet

13-07-2010 om 21:51 Topicstarter

Zeeman

omdat ik vandaag toch in de buurt van een Zeeman was daar even gekeken, en jawel, daar hadden ze ze. In de verkeerde maat, maar ik heb er toch een meegenomen (1 euro maar) die officieel wel 2 maten te klein is maar er redelijk ruim uitzag. Heb m nog niet uitgeprobeerd trouwens, morgen maar even passen.

Denk dat ik inderdaad donderdag maar eens bij H&M ga kijken.

Groeten,

Temet

Over die zeeman-broeken

Mijn dochter (maat 74 van broek) past nog steeds in maatje 50 van die baby-onderbroeken. Ik had er ook een paar in maat 80 maar die zijn veel te groot.

Massi Nissa

Massi Nissa

14-07-2010 om 08:21

Klopt savon

Mijn dochter is inmiddels 3,5 jaar en draagt nog steeds een luierbroekje maat 68 van de Zeeman als onderbroek (hij is erg leuk met allerlei kantjes en poespas). Ze vallen giga groot.
Groetjes
Massi

Massi

Eigenlijk wel grappig, die dingen kosten 99 cent of zo en je kan ze jaaaaaaren aan!

Temet

Temet

15-07-2010 om 09:29 Topicstarter

En inderdaad

De maat 62 paste inderdaad, hoewel dochter minstens 74 zou moeten hebben. Kleding van Zeeman valt trouwens meestal groot, is mijn ervaring.
Jammer genoeg lag er nog maar éen, maar da's toch beter dan niks.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.