Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Prul

Prul

27-07-2009 om 13:04

Losse wastafel of badmeubel

Wij zijn toe aan een neiuwe badkamer. Behalve dat ik het allemaal vreselijk giga-duur vind zit ik ook nog met de volgende vraag:
Een goede wastafel gaat met gemak 20- 30 jaar mee. Maar hoe zit het met die badmeubels? Ik zit te denken aan een wastafelmeubel met keramische wastafel, maar is zo'n meubel niet veel eerder "op" dan de wastafel die erin zit?
Het is wel veel mooier maar ook veel duurder en voor de bergruimte hoef ik het niet echt te doen, want één stap uit de badkamer heb ik op de overloop een grote kast met badlakens en toiletartikelen voor de grijp, en boven de wastafel komt sowieso een spiegelkast voor de gel en de tandenborstels etc.

Hebben jullie ervaringen met de duurzaamheid van wastafelmeubels? Wat zijn de voors en tegens van los versus meubel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

27-07-2009 om 16:40

Hier andersom

Wij hebben een wastafel met kastje er vast onder en dat kastje is prima, alleen de wastafel (zo'n mooie rechthoekige) is al zoooo lelijk. Was van dat matte spul en de kalk heeft een heel lelijk spoor achtergelaten van waar 't water loopt als je de kraan aan hebt. Krijg je er niet meer uit, zo lelijk en zo zonde. Hier dus de kastjes een langere levensduur dan de wastafel.

Groetjes,

Wilma

Wel sterk

Bij ons was het wastafelmeubel erg sterk en bleef erg mooi voor een jaar of 11, misschien langer, het huis is verkocht. Ik vond het voordeel dat er daardoor weer extra kastruimte was, we hadden toen niet zo'n groot huis.
Nu heb ik weer een gewone wastafel en dat vind ik geen probleem omdat ons nieuwe huis veel groter is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.