Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

23-07-2011 om 11:45

Locatie gezocht

Hoi,

Wie kent een plek waar het leuk is voor kinderen, ook een peuter, maar waarbij ik als moeder gezellig koffie kan drinken met een vriendin zonder kinderen, en waar ik dus niet steeds achter die peuter aan hoef te lopen.
Ballorig valt af want dat lijkt me voor iemand zonder kinderen een crime.

Weet iemand toevallig iets?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

23-07-2011 om 12:59

Binnen

Oh ja het moet ook binnen zijn want het gaat regenen...

Kiki

Kiki

23-07-2011 om 14:31

Bij landgoed rhijnouwe is een pannenkoekenrestaurant

met geiten, kippen ed. Als wij daar wandelen of fietsen, eten we daar altijd een pannenkoek, komen ook paarden voorbij enzo.

Bij café-midi in Delfgauw zijn ook allemaal dieren waar je dreumes veilig kan rondscharrelen.

Maar dat is wellicht wat ver

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-07-2011 om 21:06

Rhijnauwen

Ligt aan het water... niet echt een locatie waar je je ongestoord met je vriendin kunt kletsen terwijl je peuter zijn gang gaat.

Ik heb verder geen tips, maar lees wel mee want ben ook wel in voor dit soort plekken.

Inderdaad

Rhijnauwen zou ik ook niet doen als je rustig wilt zitten, terwijl peuter rondhobbelt.

Persoonlijk vind ik het wel een lastige combi die je hebt: rustig koffie drinken met vriendin zonder kinderen en twee kinderen waaronder een peuter mee, die daar zich zonder te veel ingrijpen moeten kunnen vermaken.
Als ik eerlijk ben, kom ik dan toch uit op een speeltuin met terras, waar jij goed zicht op de speeltuin kunt hebben.
Enne...thuis, peuter voor dvd-tje en jij aan de keukentafel gezellig met vriendin bijkletsen?

groetjes van Purk

liora

liora

23-07-2011 om 21:21

Haha purk

Ook ik kwam tot de conclusie dat mijn eigen huis waarschijnlijk de beste locatie is!

Nog een paar jaar liora

dan is het al een stuk makkelijker. Dan hoef je niet meer ogen voor en achter te hebben.
Veel plezier met het bijkletsen!

groetjes van Purk

jeltje

jeltje

24-07-2011 om 20:47

Witteveen!

Op de Ceintuurbaan. Bij jou om de hoek ook nog. Hangt er een beetje vanaf hoe laat je afspreekt, maar ik denk dat ze rond lunchtijd al open zijn. Helemaal op kinderen gericht tegenwoordig, met een geweldige indoor kinderruimte en ook erg leuk kindermenu....

liora

liora

24-07-2011 om 22:02

Jeltje

Hoi Jeltje,

Witteveen ken ik maar heeft als nadeel dat mijn jongste altijd richting buitendeur gaat en dan moet ik erachteraan. Ook gaat hij de dinerruimte in en haalt dan flessen wijn uit het wijnrek. Over een half jaar is het een goede locatie met hem.

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.