Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

06-04-2010 om 19:21

Locatie familiedag

We zijn natuurlijk weer veel te laat, maar wie weet een locatie waar je op een zaterdag of zondag met zo'n 30 man gezellig met elkaar kunt eten etc, geen restaurant, geen pretparkachtig iets, maar gewoon een plek waat je zelf bijv een bbq kunt organiseren en waar je met slecht weer ook binnen kunt zitten. Liefst omgeving Ede/Arnhem/Apeldoorn. Alle tips zijn welkom, dan geef ik ze weer door

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marleen

Marleen

06-04-2010 om 21:00

Natuurvriendenhuis

Hoi. Mijn familie organiseert wel eens wat in een natuurvriendenhuis van het Nivon. Zitten door heel Nederland, er zijn grote keukens, ze staan altijd middenin de natuur, er zijn slaapkamers voor de kleintjes, wel handig dus. Hoe lang je vantevoren moet reserveren weet ik niet. Succes! Groetjes, Marleen

Marit

Marit

07-04-2010 om 10:52

Bant

Vakantiepark Eigenwijze in Bant. Wij zijn daar een keer geweest met een groep van 40. Eigen ruimte, waar je ook kunt bbq-en. Heel groot grasveld met tennisbaan en volleybal net en veel ruimte om te spelen. Je mag ook je eigen eten en drinken meenemen (koelkasten aanwezig).
Kijk maar eens op hun site.
Succes,
marit

Marianne

Marianne

07-04-2010 om 13:24

Met overnachting?

Ik ben laatst op een boerderij geweest in Groenlo. Biologische boerderij Kraanswijk. In het echt wat minder bruin dan op de foto's. Je kan daar makkelijk 30 man kwijt om te eten, ik denk dat de boer het ook prima vindt wanneer je een bbq organiseert oid. Hij geeft desgewenst ook rondleidingen, zeer aan te raden!

reina

reina

07-04-2010 om 17:21

Geen overnachting

Het gaat echt om 1 dag, als we m'n vader willen pesten (maar dat willen we niet) moeten we 'm een nacht verplicht elders laten slapen, weg van z'n geliefde dieren en tuin

Camping?

genoeg mooie campings op de Veluwe.

Oh ik heb zo'n zin in weer een weekendje weg, zalig. Nou veel plezier !

Suzanne

Suzanne

08-04-2010 om 09:52

Scouting, kerk, dorpshuis

Hallo Reina,
Ik weet niet waar je woont, maar vaak zijn er genoeg mogelijkheden. Scouting heeft scoutinghuizen die verhuurd worden als ze ze zelf niet gebruiken. Kerken hebben vaak zalen die ook los verhuurd worden, hetzelfde geldt voor dorpshuizen e.d.
Succes!

reina

reina

08-04-2010 om 16:36

Jessica

Nee, de meesten zijn in de puberjaren, de jongste is 11. En woont vlakbij de Spelerij Maar we zoeken echt puur een grasveld met een binnenruimte, zeg maar

reina

reina

08-04-2010 om 16:39

Suzanne

Het gaat er nioet om waar ik woon, want ik woon niet in de buurt van de rest van de familie. Vorig jaar heben we alle scoutinghuizen etc in de omgeving afgebeld, het lukte niet om iets van hen te huren, of ze deden het sowieso niet, of niet in het weekend, of alleen aan scoutingleden (en die hebben we niet). Kerkzalen hebben we al geprobeerd, maar die zijn ruim van tevoren verhuurd. Zoiets moet je eigenlijk heel lang van tevoren plannen, maar omdat er een paar bij zijn die veel in het buitenaland verblijven en die nu in neder+and zijn willen we iets op korte termijn organizseren ....

reina

reina

08-04-2010 om 16:41

Manda

Ik heb ook aan een campoing gedacht, maar die hebben toch meestal geen ruimtes waar je in kunt met alleen je eigen groep als het slecht weer is? Of ze zijn er wel, maar ik weet ze niet

Reina

http://www.veluwecamping.nl/veluwe-campings/camping-veluwe16.htm

Een boerderij waar ze edelherten fokken, je kan ook edelherten bbq pakketen kopen

Ik heb geen idee verder, zit ook maar wat te google'en.

Ede- rietkampen

Hoi,

een boerderijtje in de Rietkampen, EDE, waar je tot ong 40 mensen zelf alles organiseert, borden, glazen ed gebruikt met binnen en buiten stoelen en een grote speelweide erachter waar kids zich kunnen vermaken.
Daarna ook alles weer opruimen en schoonmaken.

Als je geinteresseerd ben, meld dan even je email adres., dan geef ik je het tel-nummer.
enne, nee is niet van mij, hebben er zelf al een eens gebruikt van gemaakt.

reina

reina

09-04-2010 om 15:50

Jeanhil

Heb je een adres voor me? Dan kan er iemand langs, want er wonen meerdere familieleden in Ede.

Adres

Hoi,

het ligt aan het fietspad naast de eramsusstate.
ALs je het tel nummer wilt, mail maar even

jeanhil67 hete mail

Groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.