Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

annemoontje

annemoontje

23-09-2009 om 15:41

Lippenvullende lipstick met collageen..

Ik zie steeds die advertentie in de bladen staan, van Loreal: een lipcontourcreme en een lipcreme, 2 tubes aan elkaar, de lipcontourcreme is een antirimpelcreme met collageen en de lipcreme is een creme die volume geeft met hyaluronzuur, te mooi om waar te zijn. Ik heb er nog geen een gekocht, maar wie heeft iets dergelijks gekocht en werkt het? ik ben niet zo zeer benieuwd naar het anti rimpel effect (geloof ik niet zo in) maar wel het effect waarbij je lippen wat gevulder lijken...(ik ben ook de 40 gepasseerd....vandaar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toevallig

gisteren bij Ici Paris lipsticks staan proberen en ook deze. Geen idee of het echt lipvullend was, maar wat mij en mijn vriendin opviel dat de lipstick wat prikkelend was. Wij concludeerden dat ws. door het prikkelen je lippen wat meer gaan opzetten, door irritatie dus.

Groetjes van Purk

annemoontje

annemoontje

24-09-2009 om 18:30

Ik kan mijn lippen ook voller doen lijken dus

door ze zelf te prikkelen, erop bijten enzo, dat geeft waarschijnlijk hetzelfde effect, het zorgt voor meer bloed-doorstroming en ik heb het altijd bij de hand...dat ik daar niet eerder op ben gekomen! LOL! mischien heeft de verkoopster bij ici paris nog een leuk verkoop verhaal, ik stap binnenkort maar even binnen bij de winkel (ik blijf nieuwsgierig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.