Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

24-04-2009 om 13:34

Ligt het nou aan mij? Kleding gezocht.

Ik kan helemaal geen leuke tshirts/tops vinden dit jaar. Ik vind alles of megatuttig of te semihip. Ben nu wat aan het rondkijken op internet, maar ook hier zie ik geen dingen waarvan ik denk: 'ja goh, dat mist in mijn kast.' Als ik niet de hele zomer in een antraciet shirtje met lange mouw wil lopen, zal ik toch echt wat moeten aanschaffen . Aaaargh!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

24-04-2009 om 13:43

Wat zoek je dan?

Heb je een speciale voorkeur?

En gewoon

wat effen gekleurde shirtjes dan ? Die zijn er toch ook wel volop ?

angel3

angel3

24-04-2009 om 16:41

Ik vind eindelijk

juist wel leuk dit jaar. Wat langer en soms iets wijder, precies goed voor de vetrolletjes op mijn heupen die beginnen te ontstaan na mijn 35e
Weg met die korte strakke truitjes. Ik vond dat er bij Sting veel leuke basics shirts zijn eventueel met hempje eronder en ook bij Vero Moda. Maar inderdaad: wat zoek je precies?

Mamba

Mamba

24-04-2009 om 17:35

Tja

Ik weet niet precies wat ik zoek. Ik heb 2 groene basis-shirtjes van vera moda. Vorig jaar vond ik ze nog wel gaan, en nu denk ik echt 'hoe heb ik het kunnen kopen?!?'
Op de een of andere manier vind ik basis erg eh, basis. Ik vind ze ook niet heel mooi passen bij een rok. Vind het bovendien lastig om die basis op te leuken, vind de kleuren ook niet zo leuk. Heb vandaag wat flodderdingen gepast maar dat is ook duidelijk niet mijn ding. Het leek wel of ik minstens 30 kilo zwaarder was! Eigenlijk zoek ik leuke, niet strakke en zeker niet te korte shirts/tops voor op broek of rok. Met die uitwaaierende bloesjes lijk ik 5 maanden zwanger, dat gaat het ook niet worden. Ik ben niet lang, wel zwaar en heb cup D. Misschien moet ik gewoon een stijladvies doen . Sprak vandaag een moeder op het schoolplein en die had dit jaar hetzelfde probleem. Van de shirts, niet qua lijn .

mirreke

mirreke

24-04-2009 om 20:02

Ik vind het heel erg dit jaar

Drie keer niks. Voor mezelf kan ik niets vinden. Ik vind die wapperende wijde shirts en jurkjes, soort babydols, heel lelijk. En vreselijk tuttig inderdaad.

Mamvantwee

Mamvantwee

24-04-2009 om 22:10

V-hals

Mamba, wijd of strak, kies een v-hals. Daarmee wordt de D-cup een stuk minder aanwezig. Ikzelf ben weer trots op de voorgevel sinds de overstap op de v-hals.

Ik koop veel bij Esprit, online. Kun je ook 'gratis' terugsturen (je betaalt natuurlijk toch al meer voor het merk), dus je kunt ook een hele lading tegelijk bestellen als je maar 1 shirtje wilt kopen.

succes.

Mamba

Mamba

25-04-2009 om 10:01

Mamvantwee en emmab

IRL koop ik ook dingen van EDC of Esprit, maar dit jaar vind ik het aanbod tegenvallen. Vandaar dat ik daar nog niets heb gekocht.
EmmaB, ik kan me niets voorstellen bij uitgesproken broeken of rokken. Die heb ik nou juist altijd effen . Wat doe je dan met mooi weer? Broek of rokje, effen shirt.. en dan? Hoe leuk je dat op? De basisshirts van de Hema zijn bij mij altijd wat te kort of te slobberig, heb jij dat niet?

Margriet*

Margriet*

26-04-2009 om 21:33

Mijn t-shirts

komen voor een deel van Sissy Boy, vaak wat langer en met drie kwart mouw zitten het lekkerste (sommige t-shirt stof wordt wat wijder). Ik koop ze altijd een maat kleiner, dan zitten ze bij mij precies goed (ik heb medium, terwijl ik 1.82 m lang ben). Ze hebben vaak voor de zomer ook leuke shirts zonder mouw of met kapmouwtje.
Van de Hema heb ik ook wel eens shirts maar die worden echt vreselijk na een aantal keren wassen.
Van Hennes en Esprit heb ik ook wat shirts maar bepaalde stof gaat bij mij heel erg lubberen. Ik neem altijd t-shirt stof die wat gladder is (ik denk dat dat een mengsel is van katoen/viscose), die blijven mooi.
Ik zie trouwens wel leuke dingen voor de zomer om mij heen. Heb al een aantal dingen gekocht.

Esprit dit jaar

vind ik erg tuttig en slobberig en dat terwijl ik juist de afgelopen 2 jaar tot mijn verbazing daar leuke dingen vond. Vroeger stond Esprit net als Laura Ashley op mijn zwarte lijst omdat ze alleen kleding voor borstloze vrouwen leken te hebben.

Margriet*

Margriet*

27-04-2009 om 09:13

Esprit

heeft zoveel aanbod dat er altijd wel iets tussen zit. Zo heb ik nu een geweldige witte broek aan (in de uitverkoop in het najaar voor € 17 gescoord op de site van Esprit) en heb ik een spijkerbroek met wijdere pijpen. Maar het zijn vaak de duurdere stukken die het meest hip zijn (en die kan je goed in de uitverkoop scoren). Ik heb trouwens het meest broeken van Esprit. Ik combineer trouwens van alles en nog wat met elkaar, ben niet zo merkvast.

Vic

Vic

27-04-2009 om 11:04

H&m

Bij H&M hebben ze op het moment alleen maar heel vreemde kledingstukken. Je ziet het al in de tv-reclames. Ze verkopen nachthemden en noemen het jurken. Daar kun je toch echt niet in gaan lopen! Ik heb er al de nodige winkelrondjes op zitten dit jaar, maar nog niets gekocht. Combinatie van een rotmaat en een nogal doorsnee smaak. Jurkjes met leggings zijn het helemaal, maar ik ben nog niet zo ver dat ik daadwerkelijk in een legging ga lopen.

Mamba

Mamba

27-04-2009 om 18:35

Net in een wat grotere plaats geweest en kwam thuis met..

... een paar leuke kettingen. Tja.
Nu had ik ook niet heel veel tijd, maar ik wilde alleen maar basisspul. Ik ga mijn geluk toch maar online beproeven. Wie weet een leuke webwinkel met basisspul voor een basissprijs?

emmonis

emmonis

27-04-2009 om 20:46

Moet je deze strip even lezen

http://www.s1ngle.nl/idx_strips.html

En dan de strip van zaterdag.

Margriet*

Margriet*

27-04-2009 om 21:08

De strip

van woensdag is ook LEUK!

Bon aparte heeft weer outlet

http://www.bonaparte.nl/dameskleding/group/2512340/Productlist.outletplist.0.html

Ik heb zelf nog niet zo gekeken, maar ze hebben vaak wel leuke kleding

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.