Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

09-11-2009 om 14:09

Lichtjes (geen kaarsjes) voor in lampion! spoed!

Ik heb lichtjes nodig voor in een lampionnenoptocht. Maar waar kan je die kopen? (geen waxine/kaarsjes) Ik heb werkelijk geen idee!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Supermarkt

Hoi Rafelkap,

Ik heb die dingen in gangbare supermarkten zien liggen, dus daar zou je kunnen kijken. Verder zou je kunnen kijken in de `action` achtige winkels, blokker, marskramer, xenos of zoiets.

Het is wel zo dat hoe dichter je bij 11 november komt hoe moeilijker het wordt, ivm de uitverkoop.

Succes!

Olijvje

PDD-ertje

PDD-ertje

09-11-2009 om 14:16

Kant en klaar

bij de blokker en action heb ik ze gezien, een stok met een lampje waar je je lampion aan kan hangen.
Als je al een stok hebt om de lampion aan te hangen is zo'n afneembaar fietslampje ook erg leuk als je die op de flikkerstand zet.
Succes

Rafelkap

Rafelkap

09-11-2009 om 14:19

Ha dank

Dank jullie wel! Ik kijk eerst maar es bij de blokker en anders bij de fietsenwinkel. Bij de ah vanmorgen heb ik niks zien liggen.

Wilma

Wilma

09-11-2009 om 14:36

Blokker heeft ze, maar de wibra

heeft van die fietslampjes die je anders nog zou kunnen doen. Wibra heeft ook van die led-waxinelichtjes (4 stuks voor 't luttele bedrag van 1,49). Kruidvat heeft nu ook die fietslampjes (voor- en achterlicht voor 2,49).

Maar Blokker heeft wel die lampiondingen nu, als ze nog niet uitverkocht zijn ...

Groetjes,
Wilma

maan.

maan.

09-11-2009 om 15:22

Xenos

Xenos had rond halloween van die lantaarnstokjes met een lampje eraan (eentje bleek na tien minuten helaas al doorgebrand).

Ik denk dat ze ze het hele jaar wel hebben liggen bij de verjaardagsartikelen; neem voor de zekerheid een reserve mee.

kaatje1972

kaatje1972

09-11-2009 om 16:38

Hema heeft ze normaal ook altijd

Bij de Hema kun je volgens mij het hele jaar door die lichtjes voor in een lampion kopen !!

Net gekocht

bij de Bart Smit, Bij de Blokker en Hema waren ze al uitverkocht. Ik hoop dat deze langer meegaan dan de vorige, die waren zo kapot.

Te snel

Ik zag ze ook nog bij de Bruna.

Grasmus

Grasmus

09-11-2009 om 20:03

Bart smit

Bij Bart Smit dit weekend nog volop lampjes (met stokje) te krijgen. En ook nog bij de Euroknaller (of zoiets).

Of action

misschien geen aparte sint maartendingen, maar wel ledlampjes op batterijen die je dan evt. ook weer voor kerst kunt gebruiken (ik heb gisteren een setje met witte wollige bolletjes eraan gekocht voor iets van 2 euro)

Of je koopt van die nepwaxinelichtjes (wibra, blokker) kost niet veel

mirreke

mirreke

10-11-2009 om 12:50

Action, gewoon die hengeltjes op batterijen

Bij de action, 50 cent per stuk. Ze doen het goed, ook als je er de hele tijd mee rondzwaait

Rafelkap

Rafelkap

10-11-2009 om 17:20

Heb ze!

Uiteindelijk bij intertoys, daar hadden ze ze nog volop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.