Herfstvakantie tip: prachtige vakantieplek midden in de natuur mét luxe accommodaties!
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prulleke

prulleke

08-05-2010 om 08:32

Libelle zomerweek

Wie is er wel eens geweest?

Ik heb voor het eerst in mijn leven wat gewonnen en wel 2 kaartjes voor de libelle zomerweek. (ben helemaal happy)

Ik denk er al jaren over om eens te gaan met moeder en schoonmoeder, maar het komt er eigenlijk nooit van omdat er altijd wel een op vakantie is of dat ik zelf iets heb.

Nu ga ik met mijn moeder en omdat het op 23 mei is mogen de kinderen t/m 11 jaar gratis mee.
nu heb ik 2 dochters van 9 en nog net 11 en die willen heel graag mee.

Nu mijn vragen
Is dit leuk voor meiden van die leeftijd?
Er zijn allerlei workshops waar je je op die dag voor kan inschrijven, zijn hier kosten aan verbonden? (heeft iemand hier ervaring mee?)
En als je met de auto gaat, is het dan goed parkeren daar?

groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Prulleke

Leuk!
ik ben er vorig jaar geweest, we hadden helaas slecht weer...een flinke regenbui, dus werden we nat...want het is niet overdekt allemaal (de winkelstjes wel)

ben je wel eesn op de huishoudbeurs geweest? het is eigenlijk een huishoudbeurs (alleen wat kleiner) in de openlucht..
het viel me op dat dit minder vermoeind was waarschijnlijk door de openlucht..

als je dochters het normaal leuk vinden om wat te winkelen vinden ze dit denk ik ook wel leuk...

het is goed te doen kwa parkeren...

die workschops weet ik zo niet of dat wat kost en hoe dat werkt.....

Minet

Minet

08-05-2010 om 09:51

Ervaring

Prulleke, als ik jou was nam ik geen kinderen mee. Het is druk, het is echt gericht op volwassenen.
De workshops zijn heel leuk, en gratis! Je moet je alleen inschrijven, want vol is vol.
Dat inschrijven is op bepaalde tijden, er ontstaan dan direct lange rijen, dus hou die inschrijftijden in de gaten. Vorig jaar heb ik een workshop Make-up gedaan, een kleurenanalyse, en een pastasalade gemaakt/gegeten.

En jouw dochters, die kunnen lekker een keer met jou als ze een jaar of 14 zijn

prulleke

prulleke

08-05-2010 om 17:15

Bedankt voor jullie reacties

Mijn oudste dochter (bijna 12) geeft aan het heel gaaf te vinden omdat Ellen ten Damme komt en het vast geweldig weer wordt als wij gaan

Aan de jongste zal ik eens vragen of ze het echt wel leuk vindt.

Als we het na een halve dag echt hebben gezien dan gaan we gewoon weer naar huis, dat is dan niet zo erg als het niets heeft gekost.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.