Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Libelle kortingsbon ici paris xl

Afgelopen zaterdag ben ik met de 25%kortingsbon uit de Libelle naar Ici Paris gegaan om daar een lekker geurtje uit te zoeken voor moederdag. Ik kies een geurtje uit die op de bon staat vermeld (Chance van Chanel), kom ik bij de kassa, krijg ik daar te horen dat het niet geldt voor de 'eau fraiche' die ik had uitgezocht, want dat is echt niet hetzelfde als de parfum. Ik was zó verbaasd, dat ik desondanks deze eau fraiche heb afgerekend, de bon heb laten liggen voor iemand die 'm wel kon gebruiken en naar huis ben gegaan. Vanmorgen werd ik wakker met een gevoel alsof er toch iets niet helemaal aan klopte. Er stond wel degelijk op alle roze doosjes van parfum, eau de toilette, bodylotion etc etc hetzelfde, namelijk "Chance" en "Chanel" in gouden letters. Ik begreep de redenering van de kassadame dus niet helemaal.
Om dat te checken, zou ik willen vragen of iemand nog de Libelle van vorige week heeft waar die bon in staat? Staat daar echt bij dat het alleen om parfums gaat? Ik vroeg me af of, als ik nou een bodylotion ofzo van die geur had willen kopen, ik dan ook te horen zou hebben gekregen bij de kassa: sorry, maar het geld niet voor bodylotions.?
Alvast veel dank !!
Petra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

11-05-2009 om 11:52

Ik lees het anders

De korting geldt voor eau de parfum en voor eau de toilette. Petra heeft Eau Fraiche gekocht. Of is dat een douche-spulletje, Petra?
Pelle: met de bon bedoelt Beemer waarschijnlijk de kassabon

Tirza

So wie so teruggaan

Ik zou met dit hele verhaal, het flesje en de kassabon als je die nog hebt echt even teruggaan.
Eventueel kun je van te voren nog even met Libelle of XL-hoofdkantoor bellen om te vragen hoe het zit.

Ik vind niet dat het elegant is afgehandeld.

Tirza G.

Tirza G.

12-05-2009 om 11:12

Volgens mij

wordt er nooit iets elegant afgehandeld bij Paris XL. Ik vind dat toch zo'n zeldzame bútwinkel.

Tirza (immer genuanceerd)

Petra vanB

Petra vanB

13-05-2009 om 08:31 Topicstarter

Klacht via site

Hoi, dank voor de reacties! Ik heb gezocht naar contact gegevens van Ici Paris, had de klachtenbrief al klaar. Ik hoopte idd dat één van jullie de Libellebon nog had (want ja, die had ik laten liggen in de winkel zodat iemand anders 'm dan kon gebruiken), dus dank Beemer! En ik maak daaruit op dat de Eau Fraiche niet in de opties genoemd wordt, alleen Eau de Parfum en Eau de Toilette, bad en douche producten. Dus klopt het wel dat ik geen gebruik kon maken van die korting. Jammer, maar helaas.
Evengoed kan ik het proberen, niet geschoten is altijd mis. Maar dan via de site en niet met klapstoeltje en koffie in de winkel..

groetjes!
Petra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.