Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pien

pien

20-09-2010 om 09:26

Leuke site voor jongenswinterjassen?

Tja de titel zegt het al.
We vinden het moeilijk iets leuks te vinden,
zoon is bijna 9, wil geen bont, en niet te
veel frutsels (zakken, bedrukking etc) op zijn jas.
Iemand nog tips?
pien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

20-09-2010 om 09:38

Helaas

Helaas, jongensjassen zijn als spelden in een hooiberg te vinden.
Wij hebben er uiteindelijk dan maar eentje gekocht bij Shoeby, een basic donkerblauw pilootachtig jasje.

H&m

heeft dit jaar hele basic winter-skijacks in effen kleuren. Van ultiem saao donkerblauw tot wat knallender. Maar vreselijk effen en frutselloos. Op het saaie af. En ook nog eens spotgoedkoop. En met bijpassende broeken.

Ingrid (vorige maand al met 10 % korting voor 200 euro 3 skijacks, 3 skibroeken, 3 fleecevestjes en 3 fleecebroeken gekocht. Alles color coordinated. En het zit en staat prima. Ik was gisteren bij de Intersport, en ik denk dat met hetzelfde budget het een eitje was geweest om 1 kinderskijack + broek te scoren en dan bijna geld te kort te komen bij de kassa...

Fianna

Fianna

20-09-2010 om 09:57

Tip

Kijk op Marktplaats. Ik heb er gisteren een leuke winterjas voor mijn zoon gescoord voor een habbekrats, nog nieuw met prijskaartje er aan. Er is nu best wat te vinden en je zou versteld staan als je wist hoeveel kleren er praktisch ongedragen in kasten blijft hangen en op marktplaats terecht komt.
Heb er ook 2 hele leuke winterjassen voor mijn dochtertje gevonden.

Chippie

Chippie

20-09-2010 om 10:34

Pien

Moeilijk inderdaad (ook meidenjassen trouwens). Hier een Gaastrajas en een oude Gaastrajas. Ik zag ook leuke Vingino jassen. Ik heb een donkerblauwe HenM jas voor erbij. Met een leuke das was dat eigenlijk ook wel een prima oplossing geweest. Idem voor de skijacks van H en M.

Mamvantwee

Mamvantwee

20-09-2010 om 21:15

C&a

Ik ben vandaag geslaagd bij C&A, voor beide kinderen voor weinig geld een leuke winterjas. Je moet er wel snel bij zijn vrees ik, het gaat snel...

groet, Mamvantwee

Bij de WE voor jongens hebben ze vaak wel aardige dingen. En als het stoerder (en ook gelijk duurder helaas) hebben ze van quicksilver hele mooie jassen voor jongens.

Mamvantwee

Mamvantwee

21-09-2010 om 10:36

Ja opvallend he?

Ik was ook al jaren steeds te laat. De actie van de AH met kinder-winterjassen vorig jaar, kwam dan ook als geroepen, zodat mijn dochter tenminste nog een jas had.

Nu was ik toevallig toch kleding aan het kopen voor de kinderen en zag ik al die jassen hangen: meteen meegenomen!

Vorig jaar hetzelfde gehad met warme kaplaarsjes: ook allemaal weg toen ik dacht dat het net het weer ervoor was. Of wat dacht je van een setje kindersjaal + handschoenen in maatje 104 aanschaffen in februari: vergeet het maar, allemaal op (en buiten vroor het dat het kraakte).

Maar wel het hele jaar door uitverkoop...ik snap er niets meer van.

groet, Mamvantwee

soepstengel

soepstengel

21-09-2010 om 10:51

Ja die koop ik altijd een reserve paar

handschoenen want zeker met de jongste die heerlijk in de sneeuw speelt en ze dan kletsnat zijn. Gewoon bij de action een extra paar.
Vor dochter koop ik vaak bij de zeeman die zachte handschoenen van gebreid spul en dan 3 paar dezelfde wnat ze is ze toch altijd kwijt

Tink

Tink

21-09-2010 om 16:13

Tip c&a

Ik heb gisteren ook 3 winterjassen gekocht bij C&A. Een van de verkoopsters (!) daar tipte me: vanaf 30 september komt er een kortingsactie van 15% op winterjassen. Alleen, als je dan pas gaat kijken zijn de leukste natuurlijk weg. Nou, zei de verkoopster, als ik de jassen nog niet liet dragen, en alle kaartjes eraan liet, mocht ik na 30 september nog even met jassen + bon terugkomen en dan kreeg ik alsnog de korting!
Ik vond het eerst een beetje mal, maar ze zei dat ik wel gek zou zijn als ik het níet deed. Is toch een leuk bedrag als je net voor 90 euro jassen hebt gekocht. "Daar hebt u weer een trui voor mevrouw!" Tja, inderdaad. Dus hier staat de 30e in de agenda

Massi Nissa

Massi Nissa

22-09-2010 om 08:01

Wat een wereldtip

Die kan zo op twitter: koop reservehandschoenen.
Groetjes
massi

Tirza G.

Tirza G.

22-09-2010 om 14:17

Nee soepstengel

Ze is ze niet altijd kwijt. Het zijn elke keer dezélfde, je hebt gewoon die drie paar door elkaar gegooid.

Tirza (lekker vaag weer)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.