Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katja

Katja

02-11-2009 om 10:45

Leuke (niet al te dure) digitale camera voor 11 jarig meisje?

De titel dekt de lading; wie heeft er tips? Er zijn er genoeg maar bomen en bos enzo..

Dank
Katja

ps zo rond de 50 euries?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn dochter

heeft afgelopen zomer een digitale camera gekregen, ze wordt in februari 7. Eentje met een groot scherm en weinig knopjes, Polaroid i1035, ik geloof dat het ding 45 heeft gekost. Je moet er geen fantastische dingen van verwachten maar ze heeft er hele leuke mooie foto's mee gemaakt en wat filmpjes. Het was in elk geval een succes ze doet er leuke creatieve dingen mee.

sjalot

sjalot

02-11-2009 om 13:54

Misschien via amazon.de?

Wat een leuk idee – lijkt me ook wel wat voor mijn zoon van 9. Ben meteen een beetje gaan zoeken op internet. Op Nederlandse sites vond ik niet echt goedkope camera's, maar wel op amazon.de:
http://www.amazon.de/gp/search/ref=sr_nr_p_36_1?rh=n%3A571860%2Cn%3A273651011%2Cn%3A571862%2Cp_36%3A2000-5000&bbn=571862&ie=UTF8&qid=1257166224&rnid=389294011
Leuke kleuren ook! En ik zag een paar recensies van mensen die zo'n camera voor hun kind hadden gekocht en er tevreden mee waren.
Ik weet niet precies wat de verzendkosten zijn bij Amazon.de, maar als je ten minste één boek in je bestelling hebt, is de verzending gratis geloof ik...

Koop nooit bij

4allclients.

Daar heb ik de eerste camera besteld en pas na maanden en dreigen met aangifte (die ik ook echt had gedaan als het niet die week was gestort) is mijn geld terug gestort.

Ze adverterteren op diverse vergelijkingssites met goede producten voor weinig en vervolgens krijg je een emailtje dat het prodcut er niet meer is en dat je je geld terug krijgt, dat geld krijg je dan dus niet terug.

Ik was echt woedend, blijkt heel internet vol te staan met dezelfde klachten over dat bedrijf. Gelukkig mijn geld dus wel terug gekregen (na deadline gesteld te hebben en dus dreiging met aangifte).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.