Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Clarice

Clarice

05-02-2010 om 18:38

Leuke locatie familiebijeenkomst

Hopelijk is dit de goede rubriek voor mijn vraag. Ik zoek voor een familiedag een leuke locatie, plm 50 personen. Er moet beslist een behoorlijke speeltuin zijn voor de kids en binnen ook speelmogelijkheden. Het liefst ook een ruimte die je voor de groep apart hebt. Het is voor overdag (lunch) en dus geen feest. Niet te duur/sjiek, gewoon gezellig. Mag ook een zelf-catering locatie zijn. Liefst midden van het land. Heeft iemand een goede suggestie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mama van Jesse

Mama van Jesse

05-02-2010 om 20:38

Zuidlaren

Ja, ik weet het, dit is niet het midden van het land, maar het was hier erg leuk, met name voor de kinderen, vandaar dat ik je toch de link geef.

Wij zijn hier twee jaar geleden geweest met een familiereunie. Veel mensen en veel leeftijden waren er mee. (ook wel rond de 50 man, schat ik)

We zijn begonnen met een rondvaart en daarna allemaal "los" het park in, of lekker bijkletsen met de familie.
Daarna nog heerlijk met zn allen gegeten. Dit was 's avonds dus met de lunchkaart heb ik geen ervaring.
Eten is goed, geen liflafjes, en de bediening is ook goed. Ze zijn echt berekend op grote groepen.
Ruimte apart is te boeken/te huren.

Dit is het park: http://www.sprookjeshof.nl/?page=home

Ik hoop dat je er wat mee kunt!

Groetjes MamavanJesse.

Rieke

Rieke

05-02-2010 om 20:41

Koperen kop (restaurant)

In het nationaal park de hoge veluwe, vlakbij speeltuin en kroller muller museum. Leuk en informeel.

Hooghe erf, lage vuursche

Ligt in het bos, herberg-achtige sfeer. Je kunt het afhuren.

Zit geen speeltuin bij, maar ligt in het bos. Goed te bereiken, lekker eten en prima sfeer.

Wij hebben er al een paar familiebijeenkomsten gehad en de kids vermaken zich prima. Een keer is er ook een luchtkussen neergezet voor een dag, kun natuurlijk allemaal regelen. Familie van ons had toen ook allerlei spullen meegenomen zodat we ons eigen bloemstukje konden maken. Vonden de kids prachtig.

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2010 om 10:56

Mijn stokpaardje

WIj hebben elk jaar met onze grote familie van ongeveer 60 mensen een familie picknick.
We kiezen een lokatie meestal een open plek in een bos ofzo, soms met een soort van speurtocht ernaar toe.
En we treffen elkaar daar dan rond 10 uur in de ochtend. Iedereen met zijn eigen picknick mand met uitdeel mogelijkheid, en tuinstoelen en tafeltjes. Spelletjes mee, bal, vollybal net enz..
En dan hangen we daar gewoon de hele dag. Reuze gezellig, je kan met iedereen lekker bij kletsen. De kinderen vermaken zich uren met boshutten bouwen en spelletjs en met elkaar.
Altijd hylarisch!
Het kost niks, ( nou ja ieder zijn eigen natje en droogje) soms gaan er mensen eerder weg en soms komen ze later.
We hebben ook wel eens om een uur of 4 domino's laten komen, lache joh! die scooter het bos in sturen met duidelijke routebeschrijving die daar dan tot zijn verbazing ook daadwerkelijk een grote groep mensen aantreft bij wie hij zijn20 pizza's kwijt kan.
Dus dingen afhuren is niet nodig, kosten maken is niet nodig. De weergoden verzoeken wel. Wij doen het al jaren op 2de pinxterdag en dat is al jaren droog!

greot, polly

Emmawee

Emmawee

06-02-2010 om 23:51

Openlucht museum arnhem

Deze locatie is uitermate geschikt voor Polly's picknick, maar je kunt er ook pannenkoeken gaan eten ofzo. Er is een prima speeltuin en bij slecht weer zijn er genoeg plaatsen om te schuilen. Je kunt met groepjes appart door het museumpark wandelen, je kunt met oude trams rondrijden, het is heel verbindend tussen generaties, echt een toplocatie. En als er nog een flink aantal mensen bij is met een museumjaarkaart is het ook nog eens supergoedkoop.
Groeten, Maw.

Marit

Marit

07-02-2010 om 10:40

Eigenwijze in bant

Wij hadden onze familiedag (ook ongeveer 50 mensen) in Eigenwijze in Bant (Flevoland): http://www.vakantieparkeigenwijze.nl/ Veel speelruimte, je kunt je eigen eten/drinken meenemen, volleybalveld, tennisveld, barbecue, en een eigen binnenruimte voor de groep. Erg leuk!
Marit

Puck

Puck

07-02-2010 om 21:09

Nog iets in de flevopolder

Is "de Voorst" in Kraggenburg misschien een optie? Volgens mij voldoet dat aan al je eisen.

Heino bij zwolle

wij hebben ooit een familiedag gehad bij camping Heino te ...jawel Heino. Grote speeltuin waar je ook bij slecht weer kan spelen. Zwembad en een ruimte waar je met elkaar apart kan zitten. Je kan ook met z'n allen boerengolfen.

groetjes van Purk

Clarice

Clarice

07-02-2010 om 23:31

Wat leuk veel reacties!

Of nu al de gouden tip er bij zit weet ik nog niet, moet een aantal nog 'googelen', maar een paar voldoen wel erg goed aan mijn wensen. Bedankt allemaal tot zo ver!
Meer suggesties overigens altijd nog welkom.

Minet

Minet

10-02-2010 om 13:20

De houtmaat in hengelo

Een echte oude buitenplaats, erg mooi, met speeltuin en veel mogelijkheden voor kleine en grote groepen. Wij hebben er in aug. onze derde familiedag

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.