Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Even zo maar

Even zo maar

15-06-2010 om 09:31

Leuke ideeën gevraagd

Het bedrijf van mijn schoonvader (en zijn broers) bestaat binnenkort 55 jr, met 50 jaar is er een grote open dag geweest voor klanten en familie, en is het groots gevierd. Nu met 55jr wilden ze gewoon met zijn vieren (de broers) een bbq houden, met vrouw en kinderen (die kinderen dat zijn wij dan weer) ook onze kinderen mogen mee (volgen jullie het nog)

Nu wordt er vaak gezegd dat achter een succesvolle man altijd een vrouw staat en dat is in deze situatie zeker zo. Zij doen veel voor het bedrijf naast hun eigen werk.

Nu hadden wij gedacht om ze iets te geven, namens de kinderen, maar we hebben totaal geen idee wat, een luchtfoto van het bedrijf hangt eral, en verder kwam ik eigenlijk niet. Ik hoop hier op inspiratie.

Het is dus een kado voor de vier broers en hun vrouwen (waaronder mijn schoonvader en schoonmoeder)
Het mogen ook 4 aparte kado's zijn (wel hetzelfde) of iets wat met het bedrijf te maken heeft (loonbedrijf)

Ik hoop dat jullie met me mee willen denken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor de vrouwen van...

als het echt een cadeautje is om de 'vrouwen van'in het zonnetje te zetten. Dan zou ik ze b.v. een leuk dagje uit geven. Hightea of beautydag. De mannen runnen op die dag het huishouden en zorg voor eventuele kinderen.

Ik zou niks bedrijfsgerelateerd geven, want dat is niet echt voor hen. Snap je wat ik bedoel. Hoewel ze waarschijnlijk net zo betrokken en gedreven zullen zijn als de mannen.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.