Herfstvakantie tip: prachtige vakantieplek midden in de natuur mét luxe accommodaties!
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leuke dingen in rotterdam?

Wij hebben nog van die kruidvat-treinkaartjes en hebben plannen om naar Rotterdam te gaan (twee volwassenen, een puber en twee basisschoolkinderen). Ideeën zijn blijdorp, een miniatuur-treinendinges dat daar ook moet zijn, of een leuk museum.
Wie heeft nog meer leuke ideeën voor een dagje Rotterdam? Wat moet/kun je niet missen en is leuk voor het hele gezin?
Alvast bedankt voor het meedenken, n@nny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

18-11-2009 om 11:48

Blijdorp

Blijdorp is absoluut de moeite waard, heb niet voor niets een abonnement Ook de ontdekhoek schijnt leuk te zijn. En dan heb je ook nog de Euromast en de Speedo rondvaarten.

Verder kan ik je geen tips geven, woon niet ver van Rotterdam af maar het is mijn stad absoluut niet dus komen we er verder nooit.

amk

amk

18-11-2009 om 11:57

Pannenkoeken boot

of hotel New York om te eten.

angel3

angel3

18-11-2009 om 13:21

Martiem museum

is leuk met ook een speel/ontdek afd prof plons voor kinderen.
Verder met de watertaxi naar hotel new york en daar lunchen.
veel plezier!

Miniatuurtrein-dinges....

...heet officieel Railz. Leuk, maar voor een uurtje.
In december gaat het wereldmuseum weer open, schijnt heel leuk te worden.
Ontdekhoek is helemaal geweldig!

Jetske

Jetske

18-11-2009 om 16:09

Zo veel te doen

Er is ontzettend veel te doen in Rotterdam en omgeving. Inderdaad Blijdorp (kun je al een hele dag zoet mee zijn). Maritiem Museum (Kapitein Plons), de Ontdekhoek. Overvaren naar Hotel New York. Een kubuswoning bezoeken (mag je binnen kijken). De Euromast is ook altijd geweldig. Verder lopend door de Maastunnel (heel spannend, met hele hoge roltrappen; gratis vermaak). Grote markt (als je er van houdt) op zaterdag en dinsdag.
Prettige dag!
Jetske

rutiel

rutiel

19-11-2009 om 13:42 Topicstarter

Super!

We hebben volgens mij al een hele dag gevuld. Dat railz-gedoe moest erin vanwege papa (culturele opvoeding heet zoiets, haha) maar zelf zou ik wel gaan voor dat wereldmuseum geloof ik.
Dank voor alle ideeën. We gaan er een leuk dagje van maken!
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.