Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

22-11-2010 om 11:42

Leuke aktiviteit gezocht voor 5 december

Mijn twee zonen van 11 en 16 en ik vieren dit jaar sinterklaas met z'n drietjes. We maken pakjes voor elkaar, met gedichten, maar desondanks wordt dat een beetje een 'dooie boel', met zo'n klein cluppie.. Helaas is er even geen familie of vrienden beschikbaar om het samen mee te vieren.
Dus.. had ik bedacht het anders aan te gaan pakken. Ik wil eigenlijk iets 'feestelijks' met ze gaan doen. Uit eten, theatervoorstelling, zoiets. Maar kom maar eens op een leuk idee, en dan nog op 5 december.. Daarom richt ik mij voor inspiratie maar tot jullie. Wie heeft er een leuke tip voor me? Het hoeft niet echt iets met sinterklaas te maken te hebben (die leeftijd zijn ze wel te boven..), het gaat meer om iets gezelligs... bij voorkeur iets dat ook nog geen kapitalen kost... Ik ben benieuwd!

groetjes Arawen

p.s. we wonen in Almere!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

22-11-2010 om 12:11

Ehm...

Ergens een hapje eten en dan naar de film? dat vinden mijn kinderen heel erg leuk.

Hapje eten en bowlen, kegelen of paintballen? Naar de film is idd ook altijd leuk, misschien moet je ze zelf vragen wat hun leuk lijkt om te doen?

Veel plezier alvast.

Groet,
Olijvje

Niny

Niny

22-11-2010 om 12:27

Alternatief

Hoi Arawen,
Je bent niet gebonden aan 5 dec., waarom niet een dagje eerder en dan combineren met film/eten/wat dan ook?
Niny

Chippie

Chippie

22-11-2010 om 13:13

Op 5 december....

Op 5 december is volgens mij alles open qua restaurants, bioscoop, etc. Dus wat dat betreft is alles mogelijk. Je kunt het ook bv zaterdag vieren en dan als algemeen cadeau een 'dagje Amsterdam', 'middagje klimmuur', 'eten bij de japanner' voor de volgende dag geven.

Puck

Puck

22-11-2010 om 15:32

Wij gaan

Wij gaan dit jaar op 5 december als alternatief voor de cadeautjes met het gezin naar de musical "We will rock you". En verder zijn volgens mij de meeste restaurants etc. gewoon open.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.