Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

19-08-2010 om 14:29

Leuk zwembad met glijbanen in wijde omtrek haarlemmermeer?

Wie weet er nog een leuk binnenzwembad met meer dan 1 waterglijbaan in de wijde omgeving van de haarlemmermeer (50 km rijden ofzo). Ik ken duinrell, lisse en amstelveen.

Het moet zondag open zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zandvoort

laatst nog geweest na 5 uur betaald je iets van E 5 per persoon. Het heette centerparcs maar nu sunparcs, ze hebben een hele lange glijbaan en een hele korte stijle snelle, verder golfslagbad, baantjesbad, bubbelbad, buitengedeelte etc.

Oh ja en een snackbar tot 7 uur binnen. Eens per jaar gaan we daar naar toe.

Hoort dat bij sunparcs ofzo?

Zijn die zwembaden een specialiteit van Sunparcs ofzo? Wij zaten van het vroege voorjaar (dus feitelijk nog in de winter) in een Sunparcs-park in de Ardennen. Huisje was niet fantastisch, maar wat een geweldig zwembad! En gelukkig maar, want gelet op het weer was een binnenactiviteit wel prettig.

Groeten,

Temet

Temet

nou het was gewoon 'de centerparcs' van zandvoort, en centerparcs betekend glijbaanzwembad... althans dat is mij interpretatie (verder veel lelijks, man man wat is het toch altijd overal vreselijk lelijk bij dat soort entertainment...).

Sawo

Sawo

19-08-2010 om 21:54

Tropicana rotterdam

Afhankelijk van waar je woont in de haarlemmermeer, 60a 70 kilometer rijden maar dan heb je ook echt veel waterglijbanen.

groet

Saar

Annet

Annet

20-08-2010 om 01:13

Duinrell natuurlijk

http://www.duinrell.nl/tikibad/
Alphen ad Rijn heeft ook een leuk binnenbad maar je moet zelf maar even zoeken naar de glijbaan op internet.

Bastet

Bastet

20-08-2010 om 07:22

Tropicana gaat dicht

tropicana gaat dicht op 29 augustus,het wordt een groot evenementencentrum.
Bastet

Vic

Vic

20-08-2010 om 09:15

Heerenduinen

Wij gaan wel eens naar de Heerenduinen in IJmuiden. Zandvoort is ook leuk, maar wel druk en duur.

fladder

fladder

20-08-2010 om 15:17

Tropicana

Bastet: "tropicana gaat dicht op 29 augustus,het wordt een groot evenementencentrum."

Mét zwembad...?

Bastet

Bastet

20-08-2010 om 19:46

Fladder (ot)

Nee,niet eens,flauw he!)
Bastet

Choco La

Choco La

20-08-2010 om 19:57

De eemhof

De eemhof van center parcs. In Zeewolde. Daar kun je ook een dagje naar toe. Erg veel glijbanen, wildwaterbaan en weet ik wat allemaal. O ja flow rider of zo. Onze kids vinden het er altijd erg leuk (zelfs de zoon met adhd en pdd-nos). Dus dat zegt wat.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-08-2010 om 22:41

Tropicana is vergane glorie

al een hele tijd hoor...zwembad is al erg oud (meer dan 20 jaar?) en het onderhoud is niet altijd even goed gedaan....jaren geleden al zagen de voegen en tegeltjes er erbarmelijk uit....Maar hij gaat dus inderdaad dicht en verbouwd worden en nee, niet meer met een zwembad nee....

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/497920/2010/07/15/Tropicana-Rotterdam-wordt-evenementencentrum.dhtml

Massi Nissa

Massi Nissa

21-08-2010 om 08:33

Ja, eemhof!

Dat is veruit het allerallerallerleukste zwembad dat ik ken. Ben er op schoolreisje geweest met allerlei groepen en ze hebben altijd allemaal een superdag. Het toezicht is er ook heel goed, dat valt mij altijd op.
Groetjes
Massi (zelf helemaal gek van de wildwaterbaan)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.