Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Didi68

Didi68

16-06-2010 om 12:49

Leuk wonen in gouda goverwelle?

het viel me op dat er in Goverwelle hele leuke eengezinswoningen met tuin te koop staan voor net geen 200.000 euro. Dat zou te behappen zijn voor mij. Daarom vraag ik me af, is het leuk wonen in Goverwelle? Het lijkt me kinderrijk, maar hoe is het qua overlast en voorzieningen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

16-06-2010 om 13:10

Wel goed geloof ik

Ik woon er vlak bij en volgens mij is het redelijk veilig, weinig criminaliteit, veel scholen, een sporthal, een treinstation en een redelijk leuk winkelcentrum.
Verder is het écht vlakbij de Reeuwijkse Plassen en ben je dus binnen no-time in een prachtig natuurgebied.
Ik zou het doen dus..
Jakiro

Rosita

Rosita

16-06-2010 om 13:20

Nou, ik woon er vlakbij, maar

dat winkelcentrum is wel leuk, maar ik durf daar 9 van de 10 keer niet heen 's avonds. Veel, echt heel veel, overlast van marokkaanse jongeren, ze laten je er amper door, hebben altijd een grote mond, nee voor het leuke winkelcentrum hoef je er niet te gaan wonen. Verder is de buurt best leuk, baal alleen altijd zo van de weinige parkeergelegenheid.

Familie

Familie

17-06-2010 om 13:09

Kom er wel eens.

Heb er familie wonen. Op mij komt de wijk wel netjes over en is er een vrij grote sociale samenhang. De straten zijn wat smal en inderdaad weinig parkeergelegenheid. Heb de indruk dat het echt een volksbuurtje is, gezellig met elkaar dingen doen met als hoogtepunt de straat oranje versieren. Het ziet er dus nu zwaar oranje, daar moet je wel van houden. In Gouda zelf is inderdaad veel overlas van Marrokaanse jongeren helaas. Heb de indruk dat dat in Goverwelle nog wel meevalt.

Jakiro

Jakiro

17-06-2010 om 14:26

Overlast

Die overlast van Goudse Jongeren valt reuze mee hoor.
Mijn dochter zit in die wijk op school en voelt zich er hartstikke veilig en als ik daar rondhobbel heb ik het ook best naar mijn zin.
Niet alles geloven wat in de media verteld wordt.
Jakiro

Beatrice

Beatrice

21-06-2010 om 12:07

Goverwelle

Ik woon al jaren in Goverwelle. Met veel plezier overigens. Nadeel is inderdaad de parkeerplekken, waarvan je er ook 1 op eigen grond hebt (dus bij de meeste de auto in de tuin). Las een reactie om niet bij het winkelcentrum te komen s avonds vanwege de marokkaanse hangjongeren: het winkelcentrum is om 18 uur dicht. Alleen de snackbar en AH is tot 21 uur open, dus dat valt allemaal wel mee.
De media klopt veel op hoor!

Karen Bunschoten

Karen Bunschoten

21-06-2010 om 14:52

Woon er nu 10 jaar

en ik wil er echt niet meer weg, we wonen in een superleuke straat met veel kids dus altijd iemand mee buiten te spelen!
De parkeerplaatsen zijn idd niet royaal, verder in de wijk geen last van rondhangende jongeren ofzo hoor, ja bij de snackbar zal dat misschien wat meer zijn die grens ook wat meer aan de wijk Oosterwei.

Ik kan het je dus echt aanbevelen, en volksbuurtje?! nou dat vind ik absoluut niet!

Lekker dichtbij de plassen en het groen, met 10 a 15 minuutjes fietsen ben je in de stad.

Dus ik kan het je alleen maar aanbevelen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.