Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leuk tuin speelgoed?

Mijn kleine Mandarijntje wordt over een paar maanden al weer 1 en nu zit ik te denken wat ik zoal kan kopen voor haar. Nu we in tuin hebben is het misschien wel leuk om iets tuinigs te kopen.

Is een zandwater tafel leuk voor meerdere jaren ? Zoiets dacht ik: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%26fh_secondid%3D152414424#

Ander idee is een speelhuisje voor in de tuin maar dat neemt weer zoveel plaats in ook in de winter.

Zijn er nog andere tuin toppers ? We hebben al een schommel. Aquaplay hebben we min of meer ook en dat is misschien nog te 'moeilijk' voor een kleine dreumes.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

26-04-2010 om 22:01

Ik kan maar 1 ding zeggen:

zand en water blijft jaaaaaaren leuk.
Groetjes,
Bibi

Vera*

Vera*

26-04-2010 om 22:02

Opgooitentje/huisje

Je hebt tegenwoordig van die huisjes/paddestoelen/tentjes/kastelen die je zo kan 'opgooien'. Als je ze opvouwt dan houd je een heel klein pakketje over.

Mamvantwee

Mamvantwee

26-04-2010 om 22:32

Zandbak

En dan een met deksel of van tot bankjes om te vouwen kleppen (die hebben wij, anders wordt het een kattenbak). I-de-aal, de kinderen graven en scheppen wat af.

Wij hebben ook twee speeltentjes, met plastic tentstokken, ook erg populair. Nadeel daarvan is dat je kind dat niet zelf kan opzetten of opruimen.

groet, mamvantwee

Margriet*

Margriet*

28-04-2010 om 23:02

Gewoon een zandbak

wordt de aquaplay hier ook wel eens in gezet. Of er worden gangen gegraven en vol gegooid met water.
De buren hebben een regenton en een zandbak en een oud plastic keukentje van ons. Een groot succes, alle buurkinderen zitten daar graag.....
Ik houd persoonlijk niet zo van die kant en klare zand/watertafels, of ik zou zo'n retro modelletje van de kleuterklas kiezen. Zelf een plankje maken bij de zandbak en dan gietertjes vullen en emmertjes en kledderen maar (en dan lekker veel krassen op je relatief nieuwe vloer...., die krijg je er gratis bij = voor ons een reden om nog even te wachten met onze nieuwe vloer tot de zandbak uit de tuin is. )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.