Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

08-11-2010 om 19:40

Leuk klein schoudertasje voor dochter gezocht

Het lijkt me voor dochter handig als ze een klein schoudertasje krijgt voor haar spulletjes als portemonnee, mobiel en kam. Waar zou ik zo een klein tasje voor een meisje van bijna 12 kunnen kopen? Ik heb ooit op marktplaats een leuk tasje met felle kleurtjes gezien van Kipling maar daarna natuurlijk nooit meer. Wat voor merk zou nog meer leuk kunnen zijn voor een klein tasje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tip?

Zoiets?
http://www.olliewood.nl/winter/gifts/alle+merken/tassen/p.1/

Op dezelfde site bij 'new' en dan 'gifts' ook leuke tassen, maar wel prijzig: vanaf 50 euro oid.

memmie

memmie

08-11-2010 om 20:04

Bij de schoenmaker/sleutelmaker

hebben ze hele leuke kleine schoudertasjes, heb er laatst 1 gekocht voor mijn inmiddels 16 jarige oppas ze
was er erg blij mee.veel meer dan portemonee en mobiel past er ook niet in. plus minus 10 euro

Vera*

Vera*

09-11-2010 om 09:04

Triple

De tassen zien er leuk uit maar dochter houdt meer van het stoere en felle kleuren. Ik kijk gewoon nog verder.

Vera*

Vera*

09-11-2010 om 09:06

Memmie

Onze schoenmaker/sleutelmaker heeft helaas geen kleine tasjes, alleen dure van Kipling of Eastpak en die zijn mij 'iets' te duur (plus niet leuk genoeg voor dochte)

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-11-2010 om 10:02

Wibra

heeft een hele leuke colectie tasjes en kosten geen drol.

Dendy

Yura

Yura

09-11-2010 om 12:22

Intertoys

Bij onze intertoys hebben ze een afdeling met frutsels voor meisjes van die leeftijd, sieraden, tasjes, make-up.

Zelf maken????
Muizemeis

jippa

jippa

09-11-2010 om 18:37

Hoe heet dat merk?

Ik kan even niet op de naam komen, maar er zijn van die hele grappige hippe tassen en tasjes van dat merk dat o.a. tassen met zo'n bol spiegeltje erop maakt. Ik moet even bij de winkel spieken of weet iemand het?
oooooh wacht, dit is het:
www.kitschenzo.nl/produkten/hi-di-hi-tassen/

Vera*

Vera*

10-11-2010 om 08:53

Bedankt

Er is genoeg reden om weer een dagje naar de stad te gaan, en/of op internet te struinen.
Zelf maken dat ga ik maar even niet doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.