Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

een mama

een mama

01-10-2010 om 10:58

Lelly kelly rits kapot

Hallo,
Mijn dochter heeft Lelly Kelly laarzen die ik vorig jaar laat in het seizoen heb gekocht en nu nog pasten, nadat ik er de inlegzool had uitgehaald. Ikke blij.... want dat scheelt weer een paar duiten, dacht ik, tot ik vanochtend een rits kapot trok....
Mijn dochter heeft ze vorig jaar 2 maanden gedragen en nu een week....
De kleuterjuf attendeerde me toen al dat de ritsen kwalitatief niet goed waren.... Ze kreeg dus gelijk...
Graag jullie reacties!
Wat ik daarmee eigenlijk wil zeggen;
Mijn laarzen draag ik nu voor het 3e seizoen en de ritsen zijn nog steeds prima....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Terug naar de winkel

Aan onze reacties heb je niets, maar ze zullen die schoen moeten repareren.
Google maar eens op conformiteitsbeginsel. Of kijk bij consuwijzer.nl.
Je mag verwachten dat een laars zo lang meegaat als een laars van die prijs normaal gesproken meegaat. En dat is langer dan 2 maanden en een week!

Slechte service lelli kelly

Dirkszusje had hetzelfde euvel met haar zilveren sneakerlaarsjes.
Winkel wilde ze niet terugnemen, omdat we ze een jaar geleden gekocht hadden (week na aankoop hadden we er al een reparatie aan).

Normaal gesproken spreek ik in dat soort gevallen de landelijke importeur aan.
Maar die is van Lelli Kelly gewoonweg niet te vinden. Heb alleen maar een 06-nummer gevonden en kreeg daarbij een vage mevrouw aan de lijn die zei dat haar dochter een schoenenzaak had en iets met Lelli Kelly deed.

En adres van fabrikant in Europa heb ik ook niet kunnen achterhalen.

't Is dat dochterlief ze zo leuk vindt, maar wat een prutmerk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.