Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Clowntje

Clowntje

09-03-2010 om 20:03

Lekker lunchen in utrecht met kinderen?

Over 2 weken willen we met 5 volwassenen en 3 kinderen (4,5 jaar; 2 jaar en 6 mnd) lekker en gezellig lunchen in Utrecht. Waar moeten we zijn? Wie heeft een tip.
Zoek een restaurant waar wij volwassenen lekker kunnen eten (mag uitgebreid broodje zijn, maar warme lunch mag zeker ook) maar waar de kinderen zich ook prima vermaken.
Ik kom nog wel eens bij praq in amstelveen, zoiets zoek ik dus, maar dan in utrecht.
Wie heeft tips???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

09-03-2010 om 21:23

Moet het in het centrum zijn?

anders zou ik naar Rhijnauwen gaan. Ligt iets buiten Utrecht. Leuk thee annex pannekoekhuis met heerlijke salades, broodjes, pannekeoken etc. Spelen binnen en buiten. Alles biologisch.
Over centrum Utrecht moet ik ff denken. Zo op het 1e gezicht weet ik het even niet a la Praq...

Prak?

Alaprak weet ik niet, maar met kinderen is de Muntkelder altijd leuk, poffertjes en pannenkoeken. En daarnaast Den Draeck.
Of als je op sjiek wilt naar Karel V.

Utrecht barst van de leuke eetgelegenheden, ook voor kinderen. Wij gaan er meestal gewoon heen en vinden altijd wel iets.

V&d - uitzicht

Da's hier altijd een succes. Je zit op de vijfde verdieping en onder je strekt de oude binnenstad zich aan je voeten uit. Je kunt kijken tot aan de Utrechtse Heuvelrug. Al die daken, kerktorens, winkelende mensen, vogels, dakterrassen, de Dom, de wolken...

Meestal houdt het ze lang genoeg bezig om zelf rustig te kunnen eten.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

10-03-2010 om 11:52

De bakkerswinkel

Bij De Bakkerswinkel op de Wittevrouwenstraat kun je heel lekker lunchen en high tea-en. Het is wel vaak erg druk, dus je moet wel reserveren.

Bastet

Bastet

10-03-2010 om 16:08

Bakkerswinkel

Inderdaad,de Bakkerswinkel,is geweldig,echt een aanrader.Hier in Zoetermeer zit de allereerste en ik kom er te weinig..
Bastet

Clowntje

Clowntje

11-03-2010 om 11:34

Ja, de bakkerswinkel

die ken ik, inderdaad erg lekker eten. Kunnen we natuurlijk ook doen.
V&D vind ik een beetje te groot, niet heel gezellig (maar de broodjes roomkaas altijd erg lekker, zelf maar weer eens doen als ik in de stad ben).
Nog andere suggesties?

Roosje Katoen

Roosje Katoen

11-03-2010 om 21:34

Bakkerswinkel

Is wel erg leuk met lekkere broodjes enzo, maar niet zo geschikt voor kleine kinderen. Als je niet midden in het centrum hoeft te zijn, kun je ook naar het Griftpark gaan. Daar is een leuk restaurant met lekkere broodjes en salades enzo en ernaast een grote speeltuin met kinderboerderij. Er zit ook een parkeergarage vlakbij.

Clowntje

Clowntje

12-03-2010 om 15:00

Hoeft idd niet centrum utrecht

Griftpark met een speeltuin is ook wel een idee.
Bij de bakkerswinkel is er idd voor de kinderen niets te doen.
nog eens verder zoeken

jippa

jippa

12-03-2010 om 22:30

Theehuis

Is echt heel leuk, zie:
http://theehuisrhijnauwen.nl/theehuis/home.html
Het is 10 minuten met de bus. Zomers nog leuker, kun je met de boot.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.