Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Legoworld ervaring zwolle?

Hallo,

Ik heb het plan om met mijn jongens (7 en 5 jaar) naar Legoworld te gaan in Zwolle. Ze zijn allebei grote legofans, en het ziet er allemaal leuk uit.

Maar wie van jullie is daar geweest en kan mij er meer over vertellen? Is het echt de moeite waard, wat kun je er allemaal doen? Is er genoeg ruimte, of moet je heel veel moeite doen om ergens bij te kunnen etc. Nou ja, allemaal vragen dus. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?

Manlief moet deze vakantie gewoon werken, en ik heb zelf 1 dag ruimte om wat leuks te gaan doen met de kinderen. Dus dan willen we natuurlijk ook echt een leuk uitje hebben.

Ik hoop dat iemand mij er meer over kan vertellen, alvast hartelijk dank.

Groet,
Toettoeter

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

25-10-2010 om 09:53

maar zijn er nog kaartjes voor de dag dat je wilt gaan? Anders kom je er echt niet in.
Het is leuk, maar druk. Manlief en zoon vonden het geweldig, ze zijn 2x geweest in de afgelopen 3 jaar. Dit jaar maar niet, we zijn pas nog in legoland geweest.

Jessica

Toettoeter

Toettoeter

25-10-2010 om 18:39

Jessica o

Bedankt voor je reactie.

Ik heb zojuist de kaartjes geboekt en uitgeprint, we gaan er morgen heen. Ik ben benieuwd wat de jongens ervan vinden, en ik hoop dat het de moeite waard is. Ik had op de site idd gezien dat je wel kaartjes moet hebben, en niet zomaar kunt gokken dat je ze daar nog kunt kopen. Nou ja, dat is dus klaar. Als ze dit heel leuk vinden, brengt het ons misschien ook nog wel in Legoland Zijn jullie in Denemarken geweest, ik dacht toch dat dat daar zat, of niet?

Groet,
Toettoeter

Jessica O

Jessica O

25-10-2010 om 20:18

Veel plezier

Heel veel plezier dan morgen!!
Neem zelf wat te eten mee, want mijn man vond dat er niet goedkoop.

Legoland zijn wij in Duitsland geweest. Heel leuk park en we hadden een super leuk huisje in de buurt gehuurd. Echt heel lekker!!
Altijd een aanrader hoor.

Jessica

Net terug..

Leuke dag gehad. Wel erg druk. Tussen vier en vijf uur vonden we het leukst. Toen was 2/3 publiek weg.

Nog een tip: neem een boek of tijdschrift mee. Als de kinderen ergens aan het bouwen slaan dan kun je lekker een stoel pakken en je even afsluiten van de drukte.

Verder was ik een fototoestel vergeten.

Petra

Petra

26-10-2010 om 21:03

Nooit meer

Hoi,

Mijn man en 2 zonen zijn vorige week geweest. Het was hun eerste keer, maar tevens de laatste.
Achterlijk druk. Je staat in rijen rondom de opstellingen te kijken.
Op de punten dat de kinderen zelf kunnen spelen is het zo druk, dat ze er amper bij kunnen. En dan gaan de volwassenene zich ermee bemoeien.
Natuurlijk zijn alle dingen die er te zien zijn erg leuk, maar het weegt niet op tegen alle ongemakken.
Eten en drinken zelf meenemen mag niet. Tassen werden gecontroleerd. En uiteraard zijn dan de broodjes en drinken ook belachelijk duur. Volgens jaar gaan wij denk ik gewoon naar de speelgoedwinkel om daar geld uit te geven aan Lego. Dat lijkt ons een veel beter plan!

Toettoeter

Toettoeter

27-10-2010 om 14:08

Geweest

Het was een lange dag gisteren

En inderdaad het is gigantisch druk, waar ik me over verbaasde was dat er echt volwassen mannen bestaan die nog helemaal gek zijn van lego. En dan heb ik het over grote kerels, die overal lekker aso voor gaan staan. Volgens mij gaan die kerels daar echt voor hun zelf heen, en nemen ze zoonlief mee om een excuus te hebben....

Nou ja, de kinderen hebben een leuke dag gehad. We hebben ons prima vermaakt. We hebben de meeste tijd doorgebracht op de plekken waar ze zelf ook echt dingen konden doen. Het kijken (en dus vaak nog niet eens wat kunnen zien) is niet echt wat voor hun, en dat snap ik best.

We hadden een grote schoudertas mee met allemaal eten en drinken, achteraf dus een strak plan, want de prijzen voor eten en drinken daar zijn echt belachelijk.

Best een hele onderneming zo alleen met twee kinderen, was ook erg blij dat ik mijn jongste bij opa en oma kon achterlaten. De hele dag werden er trouwens ook vermiste kinderen omgeroepen. We kwamen gisteren om 19:00 uur thuis, en de jongens lagen om 20:00 uur al heel lekker en voldaan te slapen

Bedankt voor jullie reactie`s!

We weten nu wat Legoworld is en zijn dus weer een ervaring rijker.

Groet,
Toettoeter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.