Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

18-11-2010 om 13:20

Legging/maillot mt 164?

Ik ben in een, naar mijn gevoel, kansloze zoektocht verzeild geraakt. Mijn docter, 9 jaar, heeft geen maillots of leggings meer. Ze is er uitgegroeid. Nu hebben de geijkte zaken alleen maar de maten t/m 158 en de damesmaten beginnen bij s/m of 38. De een te klein, de ander te groot. Dat wat ik vind is alleen maar grijs of zwart. Helemaal niet haar kleuren. Ik zoek dus een bruine en groene legging/maillot in de maat 164. Iemand nog suggesties waar te zoeken?
Alvast erg bedankt!

An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

18-11-2010 om 13:42

Online

bij h&m, the sockshop, hema, bon aparte.

An

An

18-11-2010 om 14:12

Al geprobeerd

Behalve de sockshop(ga meteen kijken) alles al geprobeerd.Bedankt voor het meedenken.
An

marie

marie

18-11-2010 om 16:51

Markt

Hallo
Al even op de markt gekeken?
Bijvoorbeeld bij de sokkenkraam?
succes

Fleur Mas

Fleur Mas

18-11-2010 om 18:14

Elzenga kousen

Leggings en maillots in de maten 164 en in alle kleuren van de regenboog

An

An

18-11-2010 om 22:37

Kijk ik verkeerd?

Fleur, ik zie alleen van boonie boon maar dat is 152-164 en dat zit net niet meer lekker.(daar hebben we er 1 van) Wel zou ik daar een maatje s kunnen bestellen.
Marie, bedankt voor de tip van de markt maar ook daar gaat het tot 158 en vanaf s/m.
Ik zoek nu verder op de links van Triple.
Alvast erg bedankt voor het meedenken.

Ook bij de action

Net gister (voor mezelf...) een maat 164 legging gekocht bij de Action. Dus daar hebben ze zeker weten!
succes!

An

An

20-11-2010 om 11:30

Ha bedankt!

Bij rainbowbabies heb ik er 2 besteld! De actions hier hebben ze niet. Kan nog wel de damesmaten proberen. Wibra en Takko ook geen 164 hier.
Nogmaals bedankt voor het meedenken! Als het goed is kan dochter hier van de week weer jurkjes en rokken aan.
Groet, An

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.