Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roosje Katoen

Roosje Katoen

16-10-2009 om 15:48

Legging zonder strak elastiek

Ik ben op zoek naar een legging zonder strak elastiek in de taille, zodat je hem niet ziet zitten onder een jurkje... Ooit heb ik er een gevonden bij America Today (!), met een breed boord boven zeg maar, maar verder nooit meer een tegen gekomen. Zelfs niet de duurdere merken. Heeft iemand een tip? Liefst op internet te bestellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helen

Helen

16-10-2009 om 16:31

Ik...

...lees mee!

Minet

Minet

16-10-2009 om 16:48

Wehkamp

Heb er net 1 besteld in de grotematen lijn, en zit heerlijk! Knelt zeker niet in de taille!

Helen

Helen

16-10-2009 om 22:55

Welke precies?

Heb net gekeken maar ze hebben meer grote maten-leggings..?

Kaaskopje

Kaaskopje

17-10-2009 om 00:00

Wat voor materiaal?

M&S heeft leggings van het pantysoort, maar ook van t-shirtstof. Ik heb er nu een van t-shirtstof en die knelt nergens. Ulla Popken heeft ook leggings. Een vrij beperkte keus, maar die ik heb zit heerlijk. Bij Miss Etam heb ik ook een legging gekocht. Voor mij was-ie wat krapjes, maar misschien voor jou niet.

Minet

Minet

17-10-2009 om 08:28

Mijn keus

De Great Looks Comfort Basics Legging met bestelnummer
Bestelnr. 869-05-861 Met als prijs 29.99

Lou

Lou

17-10-2009 om 11:21

Didi

Didi heeft ook de leggings die je zoekt, denk ik. Ik heb er althans vorige week eentje gekocht die heerlijk zit, brede tailleband, absoluut niet knellend.

groet,

Lou

Maillot leggings

leggings van tricot met elastiek in een tunneltje in de tialle vind ik niet prettig (heb ze wel gedragen tijdens de zwangerschap want dan zie je er toch al anders uit

ik draag van die maillot achtige leggings, breisels dus, van Hema bijvoorbeeld die hebben niet zo'n strakke elastische band.

Gewoon van de

Zeeman, kost weinig (ik meen nog geen 7 euro) en zit prima!

PS. men adviseert meestal om een legging een maat groter te kopen dan je hebt, misschien helpt dat ook een beetje tegen de ´grote beknelling´ (die van de zeeman heb ik een maatje kleiner zelfs, knelt echt niet)

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-10-2009 om 16:17

Dank! en manda...

Binnenkort maar even naar Didi en Zeeman en miss Etam... daar kom ik eigenlijk nooit dus wie weet! Neem idd wel altijd de grootste maat, terwijl ik normaal gesproken een M heb.

Manda, zit zo'n maillot-legging net zo strak als een panty? Want daar heb ik hetzelfde probleem mee

Roosje

ik heb 1 grijze katoenen gebreide legging en die is heel rekbaar aan de bovenkant.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

20-10-2009 om 12:53

Ik ga er achter aan! Twee maanden na de geboorte van mijn zoontje wil ik wel weer eens wat leukers aan dan een semi-joggingbroek

Roosje Katoen

Roosje Katoen

22-10-2009 om 11:24

Geslaagd!

Heb twee leggings gekocht bij Didi, een grijze en een blauw/lavendel-achtige. Nu nog naar de Hema voor een breisel en ik kan de winter in!

Lou

Lou

23-10-2009 om 12:39

Roosje

Fijn dat het gelukt is bij Didi. Ik heb denk ik dan dezelfde leggings, in zwart en paars.

groet,

Lou

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-10-2009 om 17:13

Die paarse heb ik denk ik ook, de zwarte hadden ze helaas niet meer in mijn maat (of eigenlijk wel in mijn maat, maar niet in XL

Action

Ik weet niet of deze al geweest is want ik heb het hele draadje niet gelezen.
Ik zag gisteren een moeder van een vriendinnetje met een zwarte legging of eigenlijk een lange onderbroek, van de action. Ik vond hem erg mooi om te zien om haar benen maar zij klaagde dat hij van boven te wijd was.
Ik ga zelf in ieder geval even kijken komende week omdat ik 'm zo mooi vond. Kan overigens ook niet duur zijn van de action.

Nogmaals action

Ik heb 'm zoëven gekocht, hij is zelfs deze week in de aanbieding bij de action en hij is precies zoals ik verwachtte. Prachtige glans ligt erover, niet zo elastisch als een 'gewone'legging, dus je ziet hier en daar wat rimpels in de stof wat ik juist wel leuk vind en het is ook hip momenteel. Behoorlijk lang, langer dan de gemiddelde legging die voor lang doorgaat. En inderdaad boven nogal ruim. Met een maat 38 heb ik een L genomen en die zit op heupen en taille niet strak, eigenlijk vind ik 'm gewoon lekker zitten en ga ik er nog 2 bijhalen vandaag.
Oh, ja en hij is bijna voor niks....

Roosje Katoen

Roosje Katoen

26-10-2009 om 17:05

Action

Die hebben we hier helaas niet in de buurt... eens kijken of ik mijn vader er op af kan sturen, die heeft er wel een in zijn woonplaats.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.