Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pandia

pandia

20-05-2009 om 15:46

Lees ik nu verkeerd?

Ik moest ergens een formulier voor invullen en kom bij het einde aan. Daar staat:
"Ja, ik wil graag lid worden van de digitale nieuwsbrief van xxxxxxxx, zodat ik op de hoogte gehouden kan worden van nieuwe acties/aanbiedingen. Ik maak geen bezwaar tegen verstrekking van mijn gegevens aan derden ?*

Dan moet je een kruisje in JA of NEE zetten.
Maar dit zijn toch 2 verschillende vragen?
NEE ik wil geen lid worden
NEE ik maak geen bezwaar tegen verstrekking van mijn gegevens aan derden.... Dan geef ik toch juist toestemming om te delen of ben ik nou gek?Alhoewel min en min plus is blijft het antwoord toch niet wat ik wil, nl: ik heb er wél bezwaar tegen en ik wil géén lid worden

Of:
NEE ik wil geen lid worden
NEE ik maak bezwaar tegen enz.
Het woordje "geen" klopt hier toch niet in?
Heb uiteindelijk maar van alles afgezien, maar dit zijn van die dingen waar ik dan mn kop over kan breken. Je moet wat met dit mooie weer niet waar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet doen dus

Ik denk toch dat hier de hoofdvraag is of je wel of geen lid wilt worden, Pandia. En als je dan JA invult, dan worden je gegevens verstrekt aan derden, take it or leave it. Daar zou ik dus ook NEE op antwoorden en lekker buiten in de tuin van het zonnetje gaan genieten.

Chris

Bastet

Bastet

20-05-2009 om 16:39

Ja maar chris

Het is nu heel heet in Pandia's tuin,ik kom er net vandaan,niet te harden daar!
Bastet

Jakiro

Jakiro

20-05-2009 om 20:08

Correct

"Ja, ik wil graag lid worden van de digitale nieuwsbrief van xxxxxxxx, zodat ik op de hoogte gehouden kan worden van nieuwe acties/aanbiedingen"
Antwoord NEE -> Je wilt geen lid worden (is toch wat je wil)
"Ik maak geen bezwaar tegen verstrekking van mijn gegevens aan derden"
Antwoord NEE -> Je maakt dus wel bezwaar (is ook wat je wil)
Als je wel lid wil worden en toch bezwaar heb tegen het verstrekken van gegevens aan derden, dan pas heb je een probleem.
Jakiro

Jakiro

Jakiro

20-05-2009 om 22:35

We denken te ver door

Stel dit soort vragen maar eens aan kinderen vanaf een jaar of 3 tot 6. Wedden dat ze het enige juiste antwoord geven ?
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.