Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lawaai wasmachine

Sinds enkele weken maakt mijn wasmachine een heel naar geluid als de trommel draait, alsof hij ergens vastloopt of er raders langs elkaar schuren. Hij doet het (nog) wel gewoon, maar ik word er angstig van.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en wat ik er aan kan doen (zonder direct de storingsdienst te moeten bellen)?
Groet
Myrby

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

04-05-2010 om 15:08

Toch maar bellen

Ik ben niet zo technisch, dus ik zou toch maar bellen. Het lijkt alsof er iets is versleten, of een van die ophangpunten kapot is gegaan. Hij doet het nog, maar er kan natuurlijk nu nog sneller iets meer stuk gaan. Misschien kunnen ze het nog repareren.

groet, Mamvantwee

dc

dc

04-05-2010 om 15:16

Of?

probeer eens een was te draaien zonder was erin. Als hij niet loodrecht staat, en een beetje te volgeladen, dan kan hij ook verschrikkelijke herrie maken. Beetje genant als je dan een monteur laat komen (zoals ik dus een keer)

jes

jes

09-05-2010 om 18:37

Bij mij

ging wasmachine op de loop en maakte een giga herrie. bleek dat de waterafvoer verstopt zat. er zat een sok in. mss is het dat??

Myrby

Myrby

25-05-2010 om 22:21 Topicstarter

Toch nieuwe moeten kopen

Bedankt voor jullie reacties. Heb toch maar storingsdienst gebeld en ze hebben tegenwoordig een prachtige service: tegen betaling van EUR 25 komt een deskundige kijken en prijsopgave doen van mogelijke reparatie; dat bedrag krijg je vergoed bij laten uitvoeren van reparatie of deels vergoed als je een nieuwe machine aanschaft. Ik moest helaas voor het laatste kiezen want mijn AEG heeft na 13 jaar trouwe dienst zonder een storing of probleem nu bijna de geest gegeven, althans reparatie kost meer dan een nieuwe machine.
Trouwens, ik had ook al een keer een monteur laten komen voor iets wat later een verstopping van de afvoer bleek te zijn, vandaar mijn aarzeling.

Gelukkig is het vakantiegeld net binnen .....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.