Herfstvakantie tip: prachtige vakantieplek midden in de natuur mét luxe accommodaties!
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

02-03-2010 om 12:22

Lasagna

Na 20 jaar heb ik dan eindelijk spruitjes klaargemaakt en gegeten ter ere van mijn man's verjaardag. Ik vond het zelfs lekker, met dank aan een medeformumster, die een geweldig recept had gegeven. Nu durf ik het volgende eetproject aan, namelijk lasagna. Ik en twee van onze drie kinderen vinden het een verschrikkelijk goedje, vooral die lasagnadeegbladen die ertussen steken. Na mijn eigen kookkunsten, de kookkunsten van oma en een poging van een lieve tante om de lekkerste lasagna te maken voor ons, zijn wij drieën tot de conclusie gekomen dat het echt niet lekker is, terwijl de twee andere gezinsleden er de vingers bij aflikken. Heeft iemand een variatierecept? Mijn man en kind zullen je eeuwig dankbaar zijn
o ja, verder lusten wij alles...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

02-03-2010 om 12:41

Plaag ze niet

Ik zou jezelf en je 2 lasagnehaters gewoon niet plagen. Maak gewoon 2 schalen. Eén met daarin de klassieke lasagne met pastavellen. De andere schaal vul je met dezelfde ingrediënten, maar je vervangt de pastavellen door bv dunne plakjes aardappel. Als jullie dat wel lusten natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.