Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Helen

Helen

16-10-2009 om 10:28

Lang zwart vest met capuchon... waar?

Hallo,

Hopelijk heeft een van jullie de tip voor me!

Ik ben al tijden op zoek naar een mooi zwart vest: over de billen, met capuchon en gebreid van wol of katoen. Geen sweatstof.

Ik heb al op Wehkamp en Bonaparte gekeken. Bij Wehkamp staat een mooi uitziend vest erop van JSFN. Die heb ik hier gehad maar is acryl en wil ik niet.

Heeft iemand een concrete tip (met merknaam) voor me? Graag!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 10:39

Esprit?

Op de site van Esprit zoeken bij truien-lange vesten. Daar staan ook gebreide vesten in het zwart met capuchon tussen.

succes. mamvantwee

Esprit?

heeft er 1 met capuchon maar ik weet niet of je zoiets bedoeld?
Op hun website hebben ze een hele pagina met vesten helaas maar 2 met capuchon.
Succes1

Hee ..tegelijk!

nou dan moet het goedkomen haha!

Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 10:44

Maar die capuchon

is blijkbaar niet meer zo in, ik zie er idd maar twee.

Plus, ik lees zojuist hierboven dat Helen absoluut geen viscose en acryl e.d. wil. Vaak is kleding toch een mix van dit soort en natuurlijke materialen. Wordt lastig, denk ik.

Misschien zelf breien? Of een moeder/oma/tante/buurvrouw vragen?

Helen

Helen

16-10-2009 om 10:46

Jawel, viscose mag ook!

Eigenlijk wil ik alleen maar natuurlijk maar kwam er dus laatst achter dat viscose en fleece ook kunstmatig zijn terwijl ik dat wel graag draag. Acryl dus niet. Maar een beetje erbij mag wel. Geen 100% acryl in ieder geval..

Ik ga op de site van esprit kijken..!!

marie

marie

16-10-2009 om 10:47

H&m

Hallo
Ik vond ook nog deze:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_ALL&shoptype=S
Is een combinatie van wol en acryl
groetjes

Helen

Helen

16-10-2009 om 10:48

En die capuchon...

... en uit de mode.. tja, ik ben er dol op, op capuchons... Ben ook geen type modepop. Loop altijd een paar jaar achter

Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 10:51

Ja ik ook hoor

Ik doe alleen aan mode die ik leuk vind. En trek dan rustig 3 jaar achter elkaar hetzelfde aan. Al koop ik wel vaak iets nieuws erbij, dus gemiddeld genomen loop ik niet zo achter, denk ik.

groet, Mamvantwee

Helen

Helen

16-10-2009 om 10:55

Ik zie geen zwarte bij esprit?

Ik zie op de site maar een vest met capuchon. Helaas niet in het zwart... Wel het idee dat ik bedoel. Zie ik iets over het hoofd Mama van 2 of Lilian? Ik heb eerst geklikt op truien en dan op lange vesten..
Kga nu bij H&M kijken..

Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 10:57

Kleurvakjes

Onder het model met (grijze) vest staan kleurvakjes. Daar staat ook zwart bij. Eens kijken of ik de link hier kan kopiëren.

http://www.esprit.nl/?LKZ=NL

En dan op het zwarte vakje klikken dus.

Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 10:58

Link wekt niet...

...zie ik. Dan kom je op de homepage.
Nou ja, misschien lukt het met de aanwijzingen?

groet, Mamvantwee

Helen

Helen

16-10-2009 om 12:57

Hihi

Dat met die vakjes snaptte ik. Maar ik heb helemaal over dat vest in de bovenste rij heengekeken. Ik houd niet zo van kabels alleen.. Ik heb hem eens goed bekeken, in het zwart, maar nee... dat is hem niet..

En op de site van H&M zag ik ook geen zwart vest met capuchon. Met de link kwam ik ook op een algemene pagina.

Meer tips? graag!

Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 13:19

Misschien deze

Bij Otto, www.otto.nl
Lange vesten, Lang vest, BOYSEN'S
Er is alleen een plaatje van de blauwe versie, maar er is ook een zwarte, zeggen ze.

Mamvantwee

Mamvantwee

16-10-2009 om 13:21

En nog een

OOk bij Otto, lang vest: Vest, CHEER
zwart met capuchon.

Nou ja, zoek zelf maar daar...!

groet, Mamvantwee

Helen

Helen

16-10-2009 om 16:30

Omdat jullie zo aandringen dan...

De link van Mien werkt en/maar dat vest had ik al gezien. Houd niet zo van kabels... maar omdat jullie zo aandringen ga ik hem binnenkort in het echt bekijken. Maar dan in de winkel en niet bestellen..

Van Otto ben ik nooit zo gcharmeerd. Wel twee zwarte met capuchon maar het ene vest vind ik er niet zo mooi uitzien en de andere is ook zozo maar ook met 85% acryl...

Helen

je zou m gewoon kunnen bestellen, verzenden is gratis boven de 25 euro alleen 95 cent verpakkingskosten.

Helen

Helen

16-10-2009 om 22:54

En als ik hem dan toch niet wil..?

Is terugsturen ook gratis?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-10-2009 om 09:46

Terugsturen is gratis. Ik ben altijd weer blij met esprit!

Dendy

Ikke niet echt

Was altijd erg tevreden over Esprit, totdat ik een bikini terugstuurde omdat er na een week een scheur in het hesje ontstond. Kreeg na melding een antwoordnummer, stuurde het op en vervolgens hoor ik niets meer. Op mijn mailtjes krijg ik een standaard antwoord en na de zoveelste boze mail kreeg ik te horen dat als ik geen track en trace code had ze niets voor me konden doen.
Lekker is dat, dan moeten ze me dus geen anwtoordnummer geven waar geen porto op hoeft.

Esprit lijkt dus prima, totdat je iets terug wilt sturen met een klacht....
Voor mij even gee Esprit mee (online tenminste)

inget

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-10-2009 om 11:17

Ja maar inget

Ook als je iets naar een antwoordnummer stuurt krijg je een streepjescode/bewijs van verzending mee naar huis die je moet bewaren voor dit soort gevallen.

Dendy

Hier dus niet

Op het postkantoor zei de beambte: het is een antwoordnummer dus het is goed zo... en ik kon gaan.

balen dus
als ze me duidelijk geschreven hadden dat ik de code moest bewaren had ik het duidelijk naar gevraagd op het pk.

Inget

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-10-2009 om 20:27

Dat begrijp ik niet

Je moet toch altijd een bewijs van verzending hebben? Bij ieder pakje? Ze plakken op het pakje een streepjescode en jij krijgt het velletje waar die sticjer op heeft gezeten. Heel vreemd hoor!

Dendy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.