Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

28-07-2010 om 10:16

Ladyshave, welke?

Zonder bovenstaand draadje gelezen te hebben, was ik in de vakantie al op zoek naar een ladyshave. Ik had wel al in de weken ervoor gelezen dat iemand een epilady had met een ladyshave tegelijk. Wat voor merk is dat dan? En is zo'n epilady vreselijk pijnlijk? Welke doet het minste pijn? Ik las over een ding met een ijscooler van Philips?
Ik baal ervan om elke 2 dagen mijn benen en oksels te scheren en evengoed altijd maar stoppeltjes te hebben. En bovendien betaal ik me blauw aan de scheermesjes. Nee, waxen ga ik niet doen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

28-07-2010 om 15:31

Epileren

Ik epileer benen en oksels. Bikinilijn heb ik ook een keer geprobeerd, maar daar kon mijn huid niet tegen. De eerste keer doet het heel veel pijn, maar als je het bijhoudt is het goed te doen. Ik heb al een oude, van Braun geloof ik, kan me niet voorstellen dat het ene apparaat meer pijn doet dan het andere. Die haren moeten er toch uit denk ik dan.

Femke:-)

Femke:-)

28-07-2010 om 17:53

Doet er wel toe, denk ik

Want ik kan mijn Philips Satinell ice ook op 2 standen zetten...en hoe sneller hij gaat, hoe minder pijn het doet.

Het is een kwestie van wennen, maar het is goed te doen hoor. Alleen als ik ongesteld moet worden (of net ben) dan kan ik er minder goed tegen...dan ben ik een watje

Ik gebruik hem ook voor mijn gezicht (kin, snor durf ik niet), heb last van wat baardharen (ja, erg he!) en dons .....

Bastet

Bastet

28-07-2010 om 18:40

Enne...

Check vraag en aanbod even...Ik bene er zeer tevreden over,maar vindt even scheren onder de douche makkelijker.
Bastet

Maxime.M

Maxime.M

29-07-2010 om 15:47

En wegwerp scheermesjes dan?

Hoi,

Ik koop altijd wegwerp scheermesjes van het kruidvat (huismerk) of Hema. Vervolgens doe ik ongeveer een maand met een mesje, dus qua prijs valt dat wel mee. (ben wel heel lichtbehaard, zal het daaraan liggen?) ik scheer oksels en bikinilijn bijna iedere dag, of misschien om de dag, gewoon zodra ik weer haar zie. Benen scheer ik heel veel minder, groeit niet zo hard en je ziet ze niet want ze zijn blond.

Maxime

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-07-2010 om 20:31

Recensie nrc

In de NRC stond voor de vakantie een lovende recensie over de nieuwste van Braun. Zit een lampje bij, kan in het water en je kon ook de wat gevoeliger delen van je lijf er mee doen. Wel duur, ik meen zo'n 150 euro. Daarvoor kun je heel wat mesjes kopen .
http://www.nrc.nl/nrcweekblad/article2574152.ece/Multitasken

Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.