Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jacoline29

Jacoline29

02-09-2009 om 15:39

Lactose vrij ijs

Wie weet waar ik dat kan kopen? Geen waterijs maar op soja basis bedoel ik dan.Ik weet dat het bestaat,reform heeft het niet en de supermarkt ook niet.

Jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

02-09-2009 om 16:00

Delight line

http://www.delight-food.nl/public/11_home_nl.asp?lang=nl&group=11
nu alleen nog zoeken waar te koop.

En deze van de AH
Van Rijsingen Soja Vanille en Chocolade ijs. Verkrijgbaar bij AH.
http://www.vanrijsingendiepvries.nl/assortiment/indexvervolg.php?id=502010

2. Soyeah ijs (vanille, chocolade en aardbei 500 ml bak of 150 ml bakje) bij de Natuurwinkel verkrijgbaar.
“Erg lekker, geen chemische nasmaak, tikkeltje zoet”

3. Bonvita Ice. Lactosevrije magnums gemaakt van rijstmelkchocolade en vanille ijs. In de smaken puur en melk .

Anonix

Anonix

02-09-2009 om 16:52

Ben & jerry

Ben & Jerry hebben lactosevrij sorbetijs (Mango en nog 'n smaak). Check wel even het etiket, ik verdraag wel iets lactose dus ik weet niet 100% zeker of er geen lactosehoudende hulpstoffen in zitten.

Bij ons heeft het ijswinkeltje ook een smaak lactosevrij ijs... maar als ik al die andere smaken zie kan ik me toch niet inhouden (gelukkig heb ik KeruTabs).

Wendy2

Wendy2

02-09-2009 om 20:25

Soja

Sojaijs koop ik bij AH (Is al even geleden) in chocolade of vanile smaak. De Groene supermarkt had het ook. Tegenwoordig kopen wij sorbetijs bij de AH of de Lidl (kost maar 1 euro en is er in zo'n vijf smaken) of inderdaad van Ben en Jerry's, die hebben twee smaken voor zover ik weet. Weet niet 100% zeker of het lactose vrij is (hier koemelkallergie nl.), maar dacht het wel. Ik overweeg nog om een keer zelf ijs te maken http://www.roosbanket.nl/Webwinkel-Product-1456339/Soja-ijs-basispoeder.html

Groetjes,

Wendy

ayla

ayla

02-09-2009 om 21:23

Ah en natuurwinkel

ik had voor ayladochter laatst aardbeiijs bij de AH gekocht, lactosevrij stond erop, ze hebben ook andere smaken.

en de reformzaak hier heeft ook diverse soorten soyaijs, het is zeker te vinden

Jesse_1

Jesse_1

02-09-2009 om 21:51

Sorbetijs!

Sorbetijs van de AH. Niet alle smaken zijn even lekker, dus even uitproberen.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

02-09-2009 om 21:51

Excuus

Het is niet op sojabasis, maar misschien toch een optie.

Jacoline29

Jacoline29

03-09-2009 om 12:40

Lactose vrij mag ook

lactose vrij ijs mag ook We hebben hier een AH XL,dus die zal het zeker wel hebben denk ik,ik zal daar zeker even gaan kijken.
Vind het nl steeds sneu,dat andere 2 kinderen gewoon alle soorten ij kunnen eten en zoonlief niet,want dan is hij 3 dagen erg ziek
Dank jullie wel en meer winkels zijn welkom.

ayla

ayla

03-09-2009 om 16:32

Moeilijk he

Wij komen toch ook steeds uit op waterijs, glutenvrij en lactose vrij ijs is gewoon moeilijk te krijgen. maar bij een AH XL large moet het wel lukken.

het roste vind ik trouwens dat we geen ijsje meer kunnen gaan eten in de stad of geen toetjes als we ergens met haar eten, dat missen we echt

Ik zag net bij de lidl

hier ook sorbet ijs lactosevrij. Of het smaakt weet ik dus niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.