Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

31-08-2010 om 12:47

Laarzen met lage sleehak

Ik zoek alles af naar leuke laarzen, hoge schacht met een lage sleehak. Maar ik kan ze nergens vinden, alleen met een forse hakhoogte. Meer dan 3,5 cm kunnen mijn voeten niet aan. Wie heeft ze ergens gezien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ecco

ecco heeft vaak laarzen met een bescheiden sleehak,duur merk,maar de laarzen zitten dan ook als pantoffeltjes.

Guinevere

Guinevere

31-08-2010 om 16:08

Uitverkocht

Die van Ecco komen erg in de buurt, maar ze zijn allemaal uitverkocht, grrrr.

guera

guera

31-08-2010 om 16:15

Wedge wellies

ik ken iemand die ze importeert.....

Guinevere

Guinevere

31-08-2010 om 16:18

Sooooooooo

Soooo, wat een keuze, Guera! Maar...hebben ze ze ook van leer, of alleen van rubber? Er zijn er 499 dus ik kan het zo gauw niet vinden...

Sterre42

Sterre42

31-08-2010 om 20:52

Online bestellen

Je kunt bij Ecco.nl ook online bestellen, zo ook de laarsjes met sleehak. Tip?

Guinevere

Guinevere

31-08-2010 om 22:28

Gaat niet sterre

Juist online zijn ze uitverkocht. Ik kan alleen nog even een poging wagen in de winkel zelf. Of er moeten nog meer van dergelijke laarzen bestaan van andere merken, maar die heb ik nog niet gevonden...

guera

guera

01-09-2010 om 08:13

Sorry guinevere

ik had niet goed gelezen of alleen maar een kant op gedacht. Het zijn alleen rubberlaarzen. Excuus

Op de andere site

Ik lees

"Nubuck leather and waterproof split leather. Buckles and Velcro. GoreTex Partelana lining. Thinsulate lining. Vibram Hunting rubber sole."
(Chiruca Iceland Hunting Boot)

of is dat niet wat je zoekt ?
url; http://www.easy-wellies.co.uk/chiruca-iceland-hunting-boot-p-631.html?cPath=125

Ai wat lelijk

die wedge wellies...

Guinevere

Guinevere

01-09-2010 om 13:34

Judith

Eh, nee, die zijn niet erg eh.... elegánt.
Zeg Manda, ik vind die rubber laarzen met een hoge sleehak anders reuze lollig hoor!

Tja

Ik weet dr smaak ook niet.. dus toen mijn oog viel op leather, dacht ik, laat ik het even posten.

Ze zijn wel stoer en uitgesproken! Het moet je smaak wel zijn. Maar er zijn er meer.. vast ook meer van leer.

sita

sita

01-09-2010 om 19:20

Net gekocht bij topmerk schoenen, mox laarzen

Ik was erg in mijn nopjes, sinds jaren echt leuke laarzen gevonden die goed passen en lekker zitten.
Bij Top merk schoenen, verkoopt outlet van o.a. ziengs (zie link hieronder waar de winkels zijn) van het merk Mox.
Hakken zijn ongeveer 3 cm, en ze zijn wat stoer.
Ik zag nog meer leuke, dus ga van de week nog even weer (deze laarzen waren ook nog 25% korting )
Succes Sita

http://www.ilocal.nl/search?what=mox&where=&lat=0.0&lng=0.0&keyword=30031&tid=KeywordDrilldown

Guinevere

Guinevere

01-09-2010 om 20:56

Wauw

Oh wauw Triple, wat een coole! Ik zit nu die hele site al af te speuren, daar zit heel wat moois tussen! Nu nog een keuze maken want ik kan ze natuurlijk niet allemaal nemen, met dergelijke prijzen....
Die site kende ik helemaal nog niet!

Guinevere

Guinevere

01-09-2010 om 21:24

Keus gemaakt

En raad eens? Het worden toch enkellaarsjes. Met een lage sleehak, rib uit mijn lijf. Bedankt! Nu nog even doorsparen voor de hoge laarzen met sleehak van 225,- .......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.