Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sera

Sera

17-10-2009 om 12:48

Laarzen

Ik wil graag nieuwe laarzen kopen. Ik heb hele brede kuiten dus in de laarzen van scapino of zo pas ik niet.
Zijn er ook (schoenen)winkels waar je laarzen kan kopen met een bredere schaft?
Dat zal wel duurder zijn maar meer dan 150 euro kan ik er echt niet aan uitgeven. Is dat mogelijk?
Via internet bestellen durf ik niet goed aan. Bang dat het niet past en zo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

17-10-2009 om 13:05

Maat?

Sera, wat is je voetmaat en je kuitomvang?
Er zijn nogal wat mogelijkheden tegenwoordig, ook online, waarbij je gewoon de laarzen terug kunt sturen als ze niet passen.
Ik heb zelf een paar prachtige laarzen van JJ, maar ook andere merken hebben mooi laarzen met wijde schachten.
Of het je gaat lukken met 150 euro hangt mede af van de schoenmaat.

Puck2

Puck2

17-10-2009 om 13:27

Helioform

Helioform heeft ook laarzen in allerlei breedtematen. Ik weet niet welke winkels ze verkopen, maar ik weet wel dat er in Lelystad in de Bataviastad een outlet zit die ze verkoopt, met fikse korting. Daar moet je zeker voor minder dan 100 euro kunnen slagen. Maar het is altijd gokken of het er ook is in jouw maat, het aanbod varieert heel erg.

Sera

Sera

17-10-2009 om 14:14

Reactie

Minet: ik heb maat 41. Kuitomvang is op het breedst 54 centimeter.

Puck: helioform ga ik even opzoeken. Lelystad is voor mij 2 uur rijden dus niet echt een optie maar misschien worden ze hier in de stad wel verkocht.

Bij de wehkamp

Ik heb ook flinke kuiten en ik heb laatst voor 40 euro een paar mooie laarzen gekocht online bij Wehkamp. Je kunt op de site aanklikken dat je laarzen met een brede schacht zoekt.

Helen

Helen

17-10-2009 om 20:31

Ook jjfootwear

Heb er een paar hele mooie stoere laarzen van. Schacht is verstelbaar, prijs weet ik niet meer... Goede kwaliteit!!

Ik heb laarzen van JJ, de betere schoenenzaak heeft ze.

Toen ik zo'n 5 jaar geleden die laarzen ontdekte was ik verkocht. Lopen heerlijk, kleden mooi af en het allermooiste: mijn klapkuiten passen erin!

En als ik me goed herinner was ik onder de 150 euro kwijt.

Wat wel zaak is: ga volgend jaar gelijk op pad zodra de nieuwe collectie binnen is (begin september), dan heb je de meeste keuze. Omdat er veel vraag naar is zijn ze ook zo weg.

Rondom het Gooi kan ik je wel vertellen waar je terecht kunt.

Nelson

Nelson heeft ook een collectie met brede schacht laarzen tegen een heel redelijke prijs . Misschien kun je even kijken of Nelson bij jou in de buurt zit. En inderdaad , Wehkamp en Neckermann. Ik had vorig jaar ook leuke via Otto maar die waren niet van leer helaas.

Succes Sandra

Sera

Sera

20-10-2009 om 19:37

Oh dank jullie wel!

Ik ga even uitzoeken waar ik hier in de buurt terecht kan en anders waag ik gewoon de gok en bestel via internet.

Bedankt!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.