Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pluis

pluis

20-05-2009 om 08:10

Laarzen

Ik heb nogal wat laarzen. Nu staan ze onderin mijn kast maar dat is zo`n vreselijke rommel en de laarzen worden er niet mooier van. Nu wil ik ze aan een roede ophangen. Nu ben ik op zoek naar van die laarzen clips. Ik heb op internet gekeken maar ze zijn alleen te koop bij een groothandel en daar betaal je 25 euro aan verzendkosten. Wie weet waar ik die dingen kan kopen. Heb er wel een stuk of 22 nodig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

20-05-2009 om 08:33

Ff denken

Blokker heeft ze meestal wel!

amk

amk

20-05-2009 om 09:36

Makro

kun je niet van iemand een makro pas lenen. Die zal ze vast ook wel hebben.

pluis

pluis

20-05-2009 om 21:19

Blokker?

Ik heb ze daar nooit gezien maar ga gelijk vrijdag even kijken.Ik wilde al proberen of ik ze kon krijgen bij een schoenenwinkel.
Bedankt!

pluis

pluis

20-05-2009 om 21:19

Helaas

niemand met een Makropas. Tja mijn ex maar daar heb ik nou niet zo`n zin in.

Goudlokje

Goudlokje

21-05-2009 om 09:02

Hier

Ik heb een soort handdoeken rekje (die dat een aantal jaar geleden veel verkocht werden), en daar hang ik op zijn kop mijn laarzen in.
http://www.eurominis.nl/images/Meubelen-badkamer/EM9204N1.jpg
Beetje dit idee, alleen mijn rekje heeft 4 dwarse balkjes op gelijke hoogte dus kunnen er 2 paar rijen laarzen in hangen. Staat onder de kapstok.
Zoiets als hieronder zou ook kunnen (maar dan van hout of metaal)
http://www.speurders.nl/overzicht/woninginrichting/natte-ruimten/plastic-handdoekenrekje-42833737.html

Brenda129

Brenda129

23-05-2009 om 21:07

Ikea

Hoi Pluis,
Ikea heeft gordijnringen met klemmen. Die ringen kun je dan aan een dunne roede of staaldraad hangen.

Kijk maar eens op de site. DIGNITET heet het. Wellicht kun je daar zelf iets van maken.
Groetjes, Brenda

pluis

pluis

25-05-2009 om 16:37

Ik heb het!

Ik ben naar de schoenmaker gegaan en die heeft ze dus ook. Hij heeft ze voor mij besteld. Gewoon haken met daaraan een clip. Zo maakt hij zelf ook de laarzen vast.
In ieder geval bedankt voor de tipt!

Hoi Bren, leuk om je hier weer eens tegen te komen!

Brenda129

Brenda129

25-05-2009 om 23:47

Ja,

Zo af en toe zoeven we weer eens langs

Mooi dat je een oplossing gevonden hebt bij de schoenmaker. Je hebt mij wel op het idee gebracht om mijn laarzen eens op te gaan hangen. Zal er een stuk opgeruimder uitzien. Is het erg duur bij de schoenmaker? Of valt het wel mee?
Groetjes, Brenda

pluis

pluis

26-05-2009 om 08:10

Hoi bren

Ik zou vandaag of morgen gebeld worden als ze binnen zijn. Hij wist mij niet precies te vertellen hoe duur het was. Rond 2 a 3 euro per clip. Niet super goedkoop dus maar je hebt maar 1 clip nodig voor een paar laarzen. Ik laat het je weten als ik ze binnen heb.

Bye!

Brenda129

Brenda129

27-05-2009 om 21:52

Ja, graag

Het klinkt in ieder geval steviger als de gordijnklemmen. En de prijs valt best mee. Mocht het niet lukken dan kan de Ikeaoplossing altijd nog.
Groetjes, Brenda

Tirza G.

Tirza G.

27-05-2009 om 23:36

gewoon klerenhangers met twee van die knijpers? Broekhangers zijn het denk ik?

Tirza

pluis

pluis

28-05-2009 om 19:08

Ik heb ze

En ik ben er erg blij mee. Ze zijn namelijk erg stevig en klemmen goed. Zo`n broekklemmer heb ik al geprobeerd maar daar vielen ze vanaf. Ik heb er uiteindelijk 2,80 voor betaald. Waarschijnlijk niet tegen inkoop prijs maar ik ben allang blij. Ze hangen nu aan 2 stokken/roedes ( want 12 paar laarzen) in een grote kast waar ook de cv hangt. Bijna een walk-in closet. Volgens mij kun je ze bij iedere schoenmaker wel bestellen.
Hoop dat je er iets aan hebt. Oja en ik gebruik 1 klem voor 1 paar laarzen. Had er dus maar 12 nodig.

Brenda129

Brenda129

30-05-2009 om 11:59

Ohhh erg he?!

Gisteren toevallig bij de IKEA beland. En als ik iets in mijn hoofd heb dan moet het ook zo snel mogelijk. Ahum!
Gisteren dus een nieuwe schoenenkast en de Ikea gordijnringen en ophangbevestiging aangeschaft.
Gisteren gelijk alles neergezet en opgehangen en ben helemaal blij.
Ook de IKEA oplossig werkt dus perfect. Nadeel is wel dat de knijpertjes vrij klein zijn en dat kleine laarsjes met een dikke achterrand niet in de knijpertjes kunnen. Maar ben wel helemaal blij met mijn vernieuwde zeer opgeruimde halletje.
Groetjes en fijn weekend!
Brenda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.