Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kwaliteit tuinposter?

ik heb een prachtige foto waar ik een tuinposter van wil laten maken.
dit kan bij de hema,zij drukken de foto af op zeildoek.
aangezien het best prijzig is vraag ik mij af hoe lang zo,n tuinposter mooi blijft.
wie heeft ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lyke

Lyke

11-05-2009 om 16:50

Nog niet zo lang

Ik heb hem nog maar 3 weken hangen en volgens mij heeft de HEMA het nog niet zo lang in het assortiment, dus ik weet niet of je al echt duidelijke antwoorden kunt krijgen.
Bij mij heeft hij die 3 weken in volle regen èn in volle zon gehangen en ik zie nog geen verschil. Je moet hem alleen wel strak ophangen als je het zonder frame neemt, want de hoekjes krullen wel om.
Ik vind het wel erg leuk staan op onze saaie schuttingen.

sus-anne

sus-anne

11-05-2009 om 21:12 Topicstarter

Geen frame

ik ga hem bestellen zonder frame,anders wordt het wel erg duur.
ik denk inderdaad dat er nog weinig ervaringsdeskundigen zijn,de hema verkoopt ze dit jaar pas voor het eerst.
heb jij hem met spijkers of met touw vastgemaakt ?

Gratis proberen

Je kunt via vistaprint gratis proberen hoe zo'n ding bevalt (alleen verzendkosten betalen).

Minet

Minet

12-05-2009 om 14:41

Spandoek

Ik zie inderdaad bij Vistaprint de mogelijkheid om een tuinposter te laten maken, het heet daar een spandoek.
25 euro voor 1 exemplaar van flink formaat, dat is echt goedkoop.
Dirksmama, waar zie jij de gratis mogelijkheid?

Wat een afschuwelijk idee,

een tuinposter.

Brbrbr.

Ik kan er niks aan doen (en sorry voor de draadvervuiling) maar ik vind het echt helemaal niks. Een tuinbankstel, een tuinkeuken, een tuindouche, en dan nu ook nog een paar tuinposters aan de schutting.

Getsiegetsiegetsie.

Doe mij maar een paar mooie bomen, struiken, bloemen en planten, en een lekker terrasje met wat stoelen, een tafel en een goede fles rose. Paar (live! geen CD'tje)) vogeltjes op de achtergrond, ondergaand zonnetje erbij...en meer hoeft dat niet te zijn!

Ingrid (in afwachting van de tuin-wc en het kamerbrede tuinbehang)

Bastet

Bastet

12-05-2009 om 18:53

Oh gelukkig ingrid

Hé gelukkig,er zijn er meer zoals ik...ik wil gewoon een stoeltje,mooie bloemen en natuur,vogeltjes,beetje water,en verder niks,hooguit een bbq,gewoon,ouderwets met briketten voor de saté..
Bastet

Tirza G.

Tirza G.

12-05-2009 om 23:23

Ingridt

Ik weet niet eens wat het ís, een tuinposter. Ik dacht zo'n sticker voor op je rolemmer Maar ik heb dan ook nauwelijks een tuin, ik heb een landje Met een vijver, die is prrrrrrrrachtig, dat wel. Maar geheel naturel. Geen drijvende lampen, geen Brienenoord.

Tirza

reina

reina

13-05-2009 om 06:57

Tja

Ik hou ook niet van tuinposters, maar ik hou ook niet van betegeede tuinen of tuinen die 'en verlenging zijn van je wonkamer' dus met soort woonkamermeubilair etc., maar daarin loo ik hopeloos achter Al iemand zo'n poster nou wel mooi vind, gewoon ophangen en weer weghalen als ie begint te vervelen ( of vervagen) ( ik weet zeker dat veel mensen het onkruid wat in mijn tuin onuitroeibaar is ook lelijk vinden )

Tuindouche

In Australie al jaaaaaaaren populair...moet binnenkort in Nederland ook doorbreken.

Die gratis mogelijkheid was een dikke maand geleden. Komt wel weer opnieuw hoor.

Yta Chalne

Yta Chalne

13-05-2009 om 10:26

Cool

Mij lijkt het leuk, een tuinposter. Mijn moeder heeft op een muur van haar huis een soort kerkraam geschilderd, waardoor je naar 'buiten' kunt kijken, ook geinig. Maar da's meer Kunst, voor een Tuin met Uitzicht. Mijn stadstuin (6x4) zou vast heel erg opvrolijken van zo'n ding. Als ik ruimte zou hebben voor landjes, vijvers, bomen, struiken, zitjes en schommelbanken zou dat ook leuk zijn om te zien natuurlijk, maar dat heb ik dus niet. Die posters zijn dus ook waarschijnlijk voor mensen zoals ik bedoeld

mirreke

mirreke

13-05-2009 om 10:46

Yta, tuinspiegel?

Dat vind ik weer heel erg leuk. Heb je je naturel uitzicht dubbel. En het vergroot je tuin, en kan ook bv. meer licht opleveren op donkerder plekjes.
Laatst heeft mijn lief trouwens spontaan een door dochterlief gemaakt schilderij bij ons terras opgehangen. Ik vind het hier buiten verrassend leuk staan. Het fijne van een tuin, naast alle tuinvoordelen, vind ik juist dat je leefruimte groter wordt. Ik heb dan ook een gewone tafel en keukenstoelen buiten staan, ook nog eens veel goedkoper dan menige tuinset.

Bastet

Bastet

13-05-2009 om 11:39

Dirksmama

Een tuindouche stond een paar jaar geleden al in Home and garden...misschien wordt het wat als we een wat warmer klimaat krijgen?
Bastet

Yta Chalne

Yta Chalne

13-05-2009 om 20:00

Mirreke *grijns*

Een spiegel, dan zie je alles wat er in mijn tuin is twee keer...hmm...dan moet ik eerst maar eens wat gaan doen aan die tuin. Het is nu vooral de plek om voetballen, kinderfietsjes, zandbakspullen en vuilniszakken te bergen. Als ik die rotzooi één keer zie is het wel genoeg

Lyke

Lyke

13-05-2009 om 20:35

Met schroeven

Zit bij mij nu vast met schroeven, maar ik denk dat ik er nog wel een houten frame achter maak. Dus eigenlijk vast ga zetten op iets van houten latten. Kan je hem toch wat netter spannen.
Enne, ik vind het erg leuk staan. Heb namelijk verder een vrij kale tuin, omdat ik een halve kinderboerderij achter het huis heb en aan weerszijden gewone hoge houten schuttingen.

sus-anne

sus-anne

13-05-2009 om 22:09 Topicstarter

Hier ook stadstuin

een tuin van 8x8 m rondom schuttingen,en heel veel potten en bloembakken.verder in twee hoeken een terrasje en een konijnenhok.
zoon heeft een prachtige zonsopgang gefotografeerd in Argentinie ,en die ga ik dus als tuinposter ophangen.
bedankt voor de tip Lyke ,ik denk dat ik hem ook op latjes ga spijkeren,er zitten ringen in het zeildoek en spannen met touw lijkt me minder mooi.

Wilma

Wilma

14-05-2009 om 11:58

Bastet en ingridt

Ben het roerend met jullie eens, in een tuin 'mag' een tuinstel (ook niet een bankstel wat teveel op een binnenbankstel lijkt, vind ik persoonlijk) en verder graag begroeiing en bestrating. Met mooi weer een bbq, géén electrische, en oké, de kinderzooi, maar zelfs de trampoline is aan het oog vanuit de woonkamer onttrokken.

Die buitendouche, vást heel leuk op die paar dagen dat 't snikheet is in Nederland.

Groetjes,

Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.