Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sascha2

Sascha2

21-06-2011 om 10:36

Kunststof binnendeur verven?

We hebben van die standaard kunststof binnendeuren en ik ben ze meer dan zat. Nieuwe kopen is nu geen optie, dus vroeg ik me af of deze deuren te verven zijn. Iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

21-06-2011 om 11:14

Ja maar

je moet wel heel goed voorbereiden.
voor je met je definitieve verf aan de slag kunt zul je eerst met een kunsstofprimer aan de slag moeten. En die moet je heel precies aanbrengen.
Laat je goed adviseren in de bouwmarkt want de ene primer is de andere niet en meestal werkt de primer van het merk van de verf het beste met die verf als je lang plezier van je werk wilt hebben.

Hendrika64

Hendrika64

21-06-2011 om 14:11

Heb ik in het voorjaar ook gedaan....

Hoi, we hadden een groene deur aan de binnenkant. Eerst behandeld met primer met een witte waas. Daarna 3 maal met de verfroller dun er overheen. Het zit perfect.

Plat leggen

en heel dunne laagjes met een roller.

Ik droom ook van nieuwe deuren.

Volgens mij kost het niet zoveel, 80 euro per deur, mijn man kan het hang- en sluitwerk wel overzetten.

Probleem hier was de leverancier vinden. Die goedkope partijen die ze in nieuwbouwhuizen zetten worden niet aan particulieren verkocht. Bij de bouwmarkt hebben ze wel deuren, maar dat was dan net weer niet wat we zochten.

Sascha2

Sascha2

22-06-2011 om 06:53

Huhm

Jullie reacties maken dat ik er toch maar niet aan ga beginnen. Nog even doorsparen maar en dan een stel nieuwe deuren. He jammer, zeg! Want ik lijk wel behept met een verfvirus. Afgelopen zondag was ineens mijn halve woonkamer voorzien van een nieuwe kleur en omdat ik de deuren nu echt lelijk vind, moet er iets veranderen. Maar ja, laag over laag, primer en dan toch kwetsbare deuren... Daar heb ik geen zin in .
Dank voor de reacties

Vijfde op komst sascha?

vette knipoog... nesteldrang?

Nee eerder dat je weer wat meer ruimte in je leven krijgt en ook weer de deuren kunt bekijken ....???

Sascha2

Sascha2

22-06-2011 om 15:43

Open deur

Nou rodebeuk, daar zeg je wat. Het klopt. Neehee niet die vijfde, ik heb nog nooit nesteldrang gehad . Maar inderdaad, mijn ruimte wordt zowel zichtbaar als groter. Wat een mooie metafoor! Ik ga er eens wat langer over denken.

Fijn is dat hoor

echt een voordeel van ouder worden. Ik sprak vandaag wat ouders van kinderen die van de basisschool afgingen, toevallig hadden ze allebei ook al studerende kinderen dus die waren echt na heeeel veel jaar van de basisschool af. Waren ook weer opgelucht!

Maar vooral na hectische babytijden (we doen hier niet aan wedstrijdjes op het forum maar jullie hebben het allebei flink voor de kiezen gehad) is het wel heul heerlijk om weer je lelijke deuren te zien.

Genieten geblazen!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.