Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kruik in wasmachine

Ik heb 's nachts altijd een kruik in bed voor m'n koude voeten, nu bedacht ik me laatst dat ik die eigenlijk nooit schoonmaak of was. Niet zo fris en hij ruikt ook niet helemaal lekker meer. Zou zo'n ding gewoon in de wasmachine kunnen? Of is er een andere manier om 'm weer schoon en fris te krijgen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

03-06-2009 om 09:09

Wat voor kruik?

Een ouderwetse "baby" kruik, of een rubberen warmwaterzak ?
M.

Lynna

Lynna

03-06-2009 om 13:47

Steradent

Ik denk dat een steradent tablet met lauw water ook heel goed kan helpen.

Minna

Minna

03-06-2009 om 17:38 Topicstarter

Rubberen warmwaterzak

Zo'n rubberen warmwaterzak bedoel ik. Het gaat me overigens niet zozeer om de binnenkant (al is de tip van een vaatwastablet/steradent een goeie!), maar meer om de buitenkant die toch elke nacht bij me in bed ligt..

Morgana Fata

Morgana Fata

03-06-2009 om 23:57

Binnenkant?

De binnenkant lijkt me niet echt nodig toch? Waarom zou je dat doen?
De buitenkant met een sopje. Rubber neemt toch niet echt vuil op verder? Als dat nou niet helpt, dan zou ik hem weggooien en een nieuwe kopen... Is hij ondertussen niet poreus?

Waterzak met ribbels?

Ja, het wordt steeds spannender. Het lijkt wel een speeltje voor in bed. Mijn kruik heeft heel veel ribbeltjes aan de buitenkant. Als ik me echt verveel stop ik `m een tijdje in een heet sopje en rag er met een oude tandenborstel overheen.
Gewoon een beetje afwasmiddel. De viezigheid weekt dan wel los. Afwasmiddel is tenslotte een vetoplosser.

Hendrika64

Hendrika64

05-06-2009 om 17:01

Warmwaterzak

Ik heb mijn warmwaterzak laatst in de vaatwasser gestopt. Hij kwam er een stuk schoner uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.