Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carla

Carla

08-07-2010 om 12:32

Kruidvat of vision zonnebrand?

hallo

heb al in het archief gelezen maar kom er niet echt achter
lees wel dat er heel veel goede ervaring is met vision.
ik zit te twijvelen tussen vision en kruidvatmerk zonnebrand, wat ik bij kruidvat handig vind is dat het in een spray zit en gaat tot factor 50.

ik heb een dochter met rood haar, sproeten. en heb zelf een parfum allergie dus wat is verstandig

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Noad

Ik ken Vision, P20 en NoAd (is wel bij Kruidvat te koop, maar volgens mij geen huismerk). Ik ben zeer tevreden over NoAD (ook over Vision trouwens, maar die is veel duurder). NoAd gaat ook tot factor 50, en levert hier bij 2 probleem- (lees: eczeem- en zeer gevoelige) huidjes geen problemen op.
Kijk ook eens in het archief.

amk

amk

08-07-2010 om 12:56

Ook no-ad

is ook te koop bij Etos. En bevalt hier prima. Voordeel van kopen bij de Etos is dat ze ook de grote 250ml tubes verkopen.

Wilma

Wilma

08-07-2010 om 16:05

Net no-adspray gekocht

Bij 't kruidvat, hoge factor en met spray. En ook nog de tweede flacon gratis. Geen idéé hoe 't bevalt, maar 'k ging af op de positieve reacties hier op 't forum.

Groetjes,
Wilma

Verstandig

Is gewoon kijken wat het beste gaat Ik zou zeggen: koop allebei en probeer allebei en hou erin wat het best bevalt. Isse simpel...
Toen wij na diverse problemen (oa allergie voor het zonnebrandmiddel en spul dat slecht smeerde, dat soort dingen) uiteindelijk Vision ontdekt hebben, zijn we daarbij gebleven vanuit het principe "If it works, don't fix it".

Kaaskopje

Kaaskopje

08-07-2010 om 23:52

Allemaal aan de no-ad

Ik heb vanmiddag een tube zonnecrème van No-ad gekocht en Urtizon complex. De homeopathische pilletjes dus. Zondag begint onze vakantie en ik wil niet dat de zon een stokje voor mijn vakantiepret gaat steken Ik hoop er het beste van.
Ik begreep overigens van de verkoopster dat No-ad wel een soort van eigen merk is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.