Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

marcella

marcella

30-11-2009 om 15:37

Kreuken van t-shirts

Hoi allemaal, sinds kort heb ik er een baantje thuis bij, het wassen van werkkleding. Dit zijn simpele katoenen t-shirts. Ik hoef ze niet te strijken (is ook geen doen) en ze mogen in de droger.Daarna vouw ik ze.

Soms zijn de t-shirts echter zo gekreukt dat ik ze eigenlijk niet mee durf te geven. Ik dacht dat dat kwam doordat ik ze soms te lang nat in de wasmachine laat zitten (als ik 's nachts draai) maar soms is het ook als ik ze gelijk in de droger heb gedaan.

Heeft iemand nog tips om de t-shirts zo kreukvrij mogelijk mee te geven???

Bedankt alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vouwen

moet je doen als ze nog warm zijn van de droger, dan vouw je de kreukels er zo uit.

Maxime.M

Maxime.M

30-11-2009 om 16:24

Strijken?

Hoi,

Of gewoon opvouwen en daarna nog even over de bovenkant de stijkbout halen? Of zou dat niet voldoende zijn? Inderdaad krijg ik de shirts vaak mooi glad door ze direct uit de droger te vouwen.

Maxime

Puck2

Puck2

30-11-2009 om 17:10

Droger

Hoe lang laat je ze na het drogen in de droger zitten en hoe vol doe je de droger. Ik heb er eigenlijk nooit last van als ik de droger tenminste niet aanstamp en ik het er snel daarna uithaal. Warm eruit werkt idd heel goed.

wendelien

wendelien

03-12-2009 om 16:20

Misschien

Bij een lager toerental centrifugeren scheelt ook veel. Misschien geldt zoiets ook voor de droger en niet te vol stoppen, natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.