Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

14-03-2009 om 00:13

Kom in de kas

Er is weer Kom in de Kas op 4 en 5 april.
www.komindekas.nl

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

14-03-2009 om 11:38

Pelle

Ja, leuk! Wij gaan al jaren ergens kassen in tijdens 'kom in de kas', steeds weer ergens anders, leuk!!

Christientje

Christientje

14-03-2009 om 21:40

Heel erg leuk!

Ook wij gaan al jaren. Het is heel erg leuk, leerzaam en gezellig !
Christientje

Dat denk ik wel sini

Vorig jaar werden er bij de kassen die wij hadden bezocht van alles georganisseerd.

Naast het bekijken van de bedrijven hebben de kinderen in een draaimolen gezeten,suikerspinnen gegeten, limo, koffie, koek, petjes, ballonnen.... etc.

Pelle, bedankt voor de tip. We zetten het op de kalender.

Valt samen

met museumweekend oid? zie de tip van de forumredactie in 'algemeen'.
Dus denkd at ik de kassen dit jaar oversla en voor Nemo amsterdam ga.

Maar ik vond de kassen ook leuk om te zien, ben diverse malen naar de orchideenkassen geweest, schitterend.
gula

reina

reina

15-03-2009 om 11:59

Gula (ot)

Ik had de nemotip ook gezien en dacht gelijk dat het er dan ws superdruk is, en dat is in Nemo nou net niet leuk, want je moet daar dingen kunnen doen! Dus ik zou in elk geval heel vroeg gaan als ik jullie was, want nemo is wel heel leuk!

Lietje

Lietje

15-03-2009 om 14:18

Vorig jaar

Eens maar nooit meer. Vorig jaar eerst een half uur vast in een soort file gestaan, zeer smalle weg met aan alle kanten auto's geparkeerd met heen en terugrijdend verkeer, daarna in de modder vast, en uiteindelijk weer een half uur terug in die file alleen dan de andere kant op. Geen kas gezien, een grote ongeregelde chaos was het. Erg jammer dat het zo slecht geregeld was, of gerekend op veeeeel minder bezoekers.
Lietje

Bij ons

Zet je je auto of fiets bijkomend de MacDonalds neer en dan vertrekt er elk kwsrtier een touringcar die je lamgs alle bedrijven brengt (je mag natuurlijk ook alles fietden, maar het is meestal takkenweer enin de bus krijg je McD-bonnetjes en zaadjes om te zaaien).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.