Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

22-06-2011 om 21:05

Kom ik weer met mijn dekbeddenzoektocht..

We hebben al zoveel nieuwen in de kast liggen maar mijn "oude" was perfect, niet zweterig en toch wel een beetje zwaar. Maar goed, die was te smal voor ons bredere bed. Ik kan deze zelfde niet meer vinden.
Ik heb nu al een paar nieuwe gekocht, katoenen tijk, 4 seizoenendekbed vd hema, zomer- en winterdeel. Toch ook wat zweterig en licht (een enkele). Nu bij de Aldi vandaag eentje gekocht met bamboevulling, maar die is ook heel licht.
bestaan er dekbedden die niet te warm zijn,katoenen tijk, maar wel gewicht hebben?
Thanks

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
cqcq

cqcq

22-06-2011 om 21:18

Natuurlijk

Dan moet je niet alleen katoenen tijk nemen, maar ook katoenen vulling. Hier een stel vierseizoenen dekbedden 100% katoen. Bevalt erg goed, niet meer zweterig wakker, zwaarder dan synthetisch of dons, maar niet zo zwaar als wollen dekbedden.

oregano

oregano

22-06-2011 om 22:33

Cqcq,

heb je toevallig een naam, merk of winkel?
Ik zal ook nog even googlen.

Merel

Merel

23-06-2011 om 00:04

Wol van wehkamp

Ik heb een wollen van wehkamp, hij bestaat uit 2 delen, zomer en winter, dan is ie lekker zwaar, maar ik heb meestal maar een deel erop, is eigenlijk voldoende. In de zomer alleen het zomerdeel en in de winter alleen dat deel (winter/herfst) en dan laat ik het zomerdeel weg.

Marie

Marie

23-06-2011 om 09:08

Katoen van linolux

Hallo
Voor de zomer hebben wij een katoenen zomerdekbed van 240 x 220 cm van de Linolux:
http://www.linolux.nl/collectie.cfm/Bedgoed/collectie.cfm/Bedgoed/Dekbedden/DEKBEDCOTTONSUMMER/3171/_/
Voor de winter een katoenen winterdekbed van de Otto, maar die verkopen ze niet meer.
Voorheen had de Allergiewinkel ze ook (hebben we een 1-persoons van), maar die heeft ze ook niet meer zie ik.
Via Google vond ik deze:
http://www.matrasvakman.nl/dekbedden/katoen/
Wij zelf vinden het in elk geval heerlijk die katoenen dekbedden.
Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.