Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

04-07-2011 om 23:07

Koken op de camping

Vorig jaar zijn we voor het eerst sinds lange tijd weer gaan kamperen. Nieuwe kampeeruitrusting gekocht, allemaal prima. Alleen een dingetje: de pannen schoven wel erg losjes en makkelijk over het fornuis. Best gevaarlijk. Wie heeft er een tip voor het tegengaan van schuivende pannen op een campinggasfornuis?
Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Coleman

Ik vond pannetjes ook altijd zo los en wiebelig op mijn campinggasje staan. Vandaar dat ik over ben gegaan op een Coleman stove: http://www.coleman.com/coleman/ColemanCom/subcategory.asp?CategoryID=2020

Een koffertje wat je openklapt en met een benzinetankje vooraan dat je op druk brengt kun je koken. Deksel en zij-windshermpjes zorgen voor beschutting en je pannen staan veel stabieler. Ik zet het fornuisje altijd op de grond en veranker hebt met wat stenen en keien. De brandstof kun je gewoon bij een benzine station kopen en we hebben ook een lamp die daar op brandt. Capaciteit; van sfeerverlichting tot bouwlamp

Dorry

Hadden wij ook

en nadat er regelmatig een pan van afviel hebben we de roosters iets geschuurd zodat deze wat stroever zijn.
Scheelt een hoop en ik heb andere pannen gekocht smalle hoge pannen...tot nu toe gaat het goed zorg er ook idd wel voor dat de boel stevig staat. Anti slip eronder
Wij koken in de voortent op een 3 pits kooktoestel en deze staat op een tafel.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

05-07-2011 om 22:33

Thnx

Bedankt voor de reacties. We gaan ons fornuisje nog niet inruilen, maar zullen proberen de roosters wat te schuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.