Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kogelbiefstuk van de hema?

Ik zag zojuist in de folder van de Hema kogelbiefstuk staan. Heeft iemand een idee of dit smaakt? Of kan ik toch beter naar de keurslager gaan? Het voordeel van de Hema is dat ik dan niet lang in de rij hoef te gaan staan. Maar ja, het moet natuurlijk wel lekker zijn en ik heb zoiets nog nooit uitgeprobeerd. Dus als jullie het weten hoor ik het graag. Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huh?

nooit geweten dat de Hema vlees verkoopt?ga ik toch eens uitproberen,ik vind de prijs/kwaliteit van de Hema altijd wel oké.

Hema-worst....sus-anne

toch bekend in heel Nederland

Verder was mij alleen beleg bekend bij de Hema, vlees inderdaad niet.

groetjes van Purk

Jaaaaaaaaaaaaaa purk hema-worst

de beroemde Hema worst ken ik wel( al vind ik hem niet lekker) maar biefstuk bij de Hema?nooit geweten!

Alleen rond feestdagen

Volgens mij zijn dit artikelen die de hema alleen rond feestdagen verkoopt. Ik koop wel veel bij de hema (inderdaad broodbeleg en worst en ook vaak brood) en vorig jaar hadden ze ook al bijzondere dingen rond kerst en afgelopen pasen ook. Vorig jaar heb ik van die geitekaas in spek er gekocht (om te bakken bij het gourmetten), maar ze hadden ook kant en klare ovenschaaltjes met allerlei (weet dat iemand die ik ken en alleenstaand is haar hele kerstmaal er gekocht heeft, het waren 1 of 2 persoonbakjes) vlees/aardappelen combi's.
Hoe de biefstuk er smaakt heb ik geen idee van...maar ik eet na een uitzending van de ' keuringsdienst van waarde' geen verpakte biefstuk meer. Alleen nog van de slager.
groeten albana

dinos

dinos

23-12-2009 om 22:38 Topicstarter

Toch naar de keurslager

Ik heb het programma van de keuringsdienst van waren niet gezien, maar als ik dat zo lees ga ik toch maar naar de keurslager. Bedankt voor de reacties en fijne dagen allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.