Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Koffiezet apparaat

Ons oudje (Krups) heeft het begeven, we zijn op zoek naar een nieuwe (hoef geen espresso oid, maar een ´gewoon´ koffiezetapparaat.

Wie heeft er een die heel goed bevalt, lekkere en vooral goed WARME koffie?

Ik hoor het graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

11-11-2010 om 12:56

Thermoskan

Hoi

Wij hebben een Philips met thermoskan, dus geen glazen kan. Volgens mij is dat de truc. De koffie is zelfs na uren nog heet. Hij smaakt dan trouwens niet meer, maar hij is wel heet Mijn man spoelt de thermoskan altijd voor met heet water. Ik ben lui en ik doe dat niet en dan blijft hij nog heel lang heet.

Dus ik zou zoeken naar een apparaat met thermoskan.

Tihama

Ik heb er een van Douwe Egberts (van oma geerfd), die zet heerlijke koffie (oma was altijd zeer kieskeurig met haar koffie) en er zit een knopje op voor extra heet. Ik gebruik die altijd want hoewel ik de koffie niet echt warm drink, vind ik wel dat er heet water in het filter moet stromen. Als er een onderdeel kapot is bijvoorbeeld het filter, de deksel, dan kun je die altijd los bij bestellen. Je kunt ze krijgen met glazen kan of thermo. Nee, geen aandelen.

Jetske

Jetske

11-11-2010 om 13:31

Hier ook douwe egberts-fan

Zonder aandelen. Wij hebben 3 jaar terug ons oude Douwe Egberts koffiezetapparaat na 13 jaar trouwe dienst vervangen voor een nieuwe variant. Niet omdat hij geen lekkere koffie meer maakte, maar omdat de kleurstelling echt niet meer kon. Nu eenzelfde apparaat in een andere kleur. Bevalt weer uitstekend. Inderdaad met 'extra heet' knop, zonder thermoskan.
Jetske

Philips café gourmet

Hier een tradtioneel filterapparaat van Philips, de Café Gourmet. Het water wordt eerst aan de kook gebracht in het reservoir en loopt dan pas door het filter. Hierdoor heb je hele hete en lekkere koffie. Wij hebben nog de oude versie die volgens mij niet meer wordt verkocht, maar dit is de nieuwe:

http://www.philips.nl/c/koffiezetters-en-waterkokers/hd5410_00/prd/nl/

Chris

koffieleut

koffieleut

11-11-2010 om 15:02

Pas een gekocht

en ik vind hem ge-wel-dig! Hij was te koop bij de emte, ik weet niet of ze hem nog hebben of ergens anders verkopen. Het merk is prima donna, het apparaat is zilver met zwart en met thermoskan. Hij zet heerlijke super hete koffie, slaat vanzelf uit als het water is doorgelopen en is ook nog eens progammeerbaar! Heerlijk als je 's morgens opstaat met de geur van verse koffie. Ik vind het een perfect apparaat en nog mooi ook. En dat voor 39 euro!

Mien*

Mien*

11-11-2010 om 17:41 Topicstarter

Thx!

Natuurlijk was ik (en manlief helemaal)weer te ongeduldig (en de pislauwe koffie meer dan zat) dus we hebben, in de tijd dat jullie allemaal mee zaten te denken, een Krups gekocht, programmeerbaar (gebruik ik vast niet) en zonder thermoskan omdat wij daar nou juist slechte ervaringen mee hadden..

In elk geval bedankt voor de moeite, die thermoskan houden we in gedachten voor de volgende keer...(dat het nog maar lang moge duren )

Ha, ha

Wij allemaal ons suf denken, zit jij al aan de lekkere, hete koffie! laat hem smaken Ik hoop dat ik dan, net als Jetske, misschien anderen hier er nog van kan overtuigen dat de DE echt een geweldig koffiezetapparaat is.

Tirza G.

Tirza G.

12-11-2010 om 22:35

Repareren

Morgen komt het onderdeel binnen (verwarmingselement incl thermostaat) voor onze Siemens Porsche Design ouwe serie . En dan gaat-ie weer fijn vele jaren heeeeeeeerlijke koffie voor ons zetten. Wordt er niet meer gerepareerd dames

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.